Oul på Ahus.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Hallo.

Dere som har hatt det, har de 3d der? Eller går man privat for 3d?
Og fikk dere vite kjønn, selvom det står i brevet at de ikke leter etter det....

Takker for svar- :)

De gir ikke 3D ved OUL. Og da må man gå privat, noe som koster ca 1300kr. Hos meg så sjekket hun om fosteret hadde det bra og alt var normal, så spurte hun om vi ville vite kjønn. De tar seg av det viktigste først, så kommer alt annet. Også når vi var ferdig med målinger og sånt så prøvde vi å få tatt noen gode UL bilder av fosteret, noe som ikke var så lett. :p

Apparatene deres har 3d funksjon, men den brukes ikke på oul. Jeg ble satt igang med datteren min og da lot overlegen meg få se henne i 3d på den kontrollen da igangsettingen var bestemt. Slik jeg har forstått det så får man ikke så gode bilder med 3d før rundt uke 30..

Oki, takker. Noen som har noen bra steder å anbefale i området rundt som tar 3d da? :)

Jeg ville ventet med det til etter at du har vært på ahus. Vi var der i mars. Vi syntes vi så kjempe mye og mer enn nok. Vi fikk se at hu geipet til oss og drakk fostervann. Kunne se når vi var der at hu var lik faren sin. Kjempe morsomt. Bildene blir dårligere enn det vi ser på skjermen, som du foresten har rett foran deg. Har også sett her inne at folk ikke fikk time til 3D før de var 26 uker på vei og sånt.

Ja, tenkte å vente til jeg var godt over halvveis, men lurer fortsatt på om noen har noen 3d steder å anbefale. :)

Measuring blir skrytt veldig av ift 3d ultralyd.. Har ikke vært der selv men mange som skryter av Han.

Ja, tenkte å vente til jeg var godt over halvveis, men lurer fortsatt på om noen har noen 3d steder å anbefale. :)
Anbefaler Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. En kjempedyktig mann som jobber der!:-) Han har et helt nytt apparat, som kun han og et sykehus i nord har. Det blir helt fantastiske bilder og filmer!:-) Vært der med begge barna mine.

På ordinær ultralyd brukte de ikke 3D nei.
Men jeg vet at de har 3D på selve Ahus. For jeg var nemlig innom der i forb. med noe annet, og da sjekket han kjønn med 3D, han legen ;) Det var riktig nok veldig gammeldags.

Back
Topp