OUL overtstått...

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Og vi venter en frisk gutt!! :D <3
Da blir det gutt nr.3 her i huset.
Ble litt stressa da hun kikka vel og lenge på hjertet - virket nesten som om at hun var usikker på om noe var galt :/
Men hun sa til 7ende og sist at alt såg fint ut...heldigvis! :) Ble flytta tre dager tilbake, så da er ny termin 21 februar.

ImageUploadedByBV Forum1380731757.432340.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med gutt nr 3 :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Gratulerer så masse med prins Nr 3 :-) Håper formen din er fin.
Blir tre prinser her i huset også :-)

Har to prinser født i 2005 og 2007. Venter en mini prins til rundt 19. Februar <3 <3 <3

Gratulerer! :)

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Gratulerer så masse med prins Nr 3 :-) Håper formen din er fin.
Blir tre prinser her i huset også :-)

Har to prinser født i 2005 og 2007. Venter en mini prins til rundt 19. Februar <3 <3 <3

Takk for det :)
Ja er ganske fin i formen egentlig -overraskende bra :D
Med di to andre guttene var jeg så dårlig og ble tidlig sm, men er fortsatt oppegående denne gang :)
Håper din form er fin også (?)
Hærlig med gutter <3
Hadde vært stas med en jente til slutt, men gjør ingen verdens ting at det blir en gutt til - trives med å være guttemamma :)))

Takk for det :)
Ja er ganske fin i formen egentlig -overraskende bra :D
Med di to andre guttene var jeg så dårlig og ble tidlig sm, men er fortsatt oppegående denne gang :)
Håper din form er fin også (?)
Hærlig med gutter <3
Hadde vært stas med en jente til slutt, men gjør ingen verdens ting at det blir en gutt til - trives med å være guttemamma :)))

Så bra at formen din en fin denne gangen :-)
Formen min er ok, har litt vondt i bekkenet, men er oppegående, så klager ikke :-)
Ja er stas med gutter, syntes det var helt greit at det ble en gutt til her også, som deg så trives jeg godt med å være guttemamma. Å det viktigste er jo at babyen er frisk og fin :-)

Back
Topp