OUL overstått!

Mirabella

Flørter med forumet
Torsdag denne veka var eg på OUL. Eg var då 18+3. Alt såg kjempefint ut, og i magen min gøymer det seg ei lita JENTE! :love7

Så då ser det ut til at eg skal bli mamma til jente nr. 3 i sommar! :) Termin stemte akkurat med den terminen eg har fått før, og som eg veit at stemmer (har hatt IVF-forsøk): 26. juli. :love2

Gratulerer! :)
Det er bryllupsdagen til meg og mannen!

Så gøy med en jenteflokk! :D Er litt svak for søsken av samme kjønn, tenker det kan være bittelitt ekstra gøy for barna :) Men det er oppi mitt hode da :P

Gratulerer! :)
Det er bryllupsdagen til meg og mannen!

Takk! :) Eg og mannen min har faktisk bryllupsdag den dagen og! :happy112 Synst det er litt artig at eg har termin på bryllupsdagen vår. ;)

Så gøy med en jenteflokk! :D Er litt svak for søsken av samme kjønn, tenker det kan være bittelitt ekstra gøy for barna :) Men det er oppi mitt hode da :p

Ja, det er nok sikkert kjekt å vera 3 søstre. :) Eg har sjølv 2 søstre, men eg har 2 brødre i tillegg! ;)

Så artig! :thumleft Kjekt å vera mange søsken. :) Eg har alltid ønska meg minst 4 barn sjølv. Men eg blir ikkje lett gravid, og no har eg fylt 40. Så då får eg vera fornøyd med 3!

Så artig! :thumleft Kjekt å vera mange søsken. :) Eg har alltid ønska meg minst 4 barn sjølv. Men eg blir ikkje lett gravid, og no har eg fylt 40. Så då får eg vera fornøyd med 3!

Absolutt! Vi er fornøyd med 3...i hvertfall per dags dato :P

Gratulerer så mye :)

Back
Topp