Oul overstått

guttemamma3

duttamor
Desemberskatter 2016
Og mini hadde slettes ikke tenkt å vise seg så godt frem hele veien. Var en av de første til å prøve et nytt ultralydapparat på sykehuset så vi fikk se alt veldig tydelig og fint. Helt frisk og fin liten en. Skulle ikke vise frem ansiktet i profil, så vi fikk ikke det typiske ansiktsbildet fra ul, og ut i fra posisjon og stilling var det vanskelig å se kjønn også. Legen mente hun kunne se både tissefant og kjønnslepper. Tissefanten kunne godt være et kne og kjønnsleppene kunne være pungen bare fra rart perspektiv. Så lille minus forblir minus en stund til. Skal på ny ultralyd om seks uker, så da får vi kanskje et profilbilde og se kjønn ;)

Noen er virkelig mestre til å ikke samarbeide ;) Gratulerer med frisk baby hvertfall :)

Gratulerer :) fikk heller ikke sett noe kjønn her fredag da navlestrengen lå i en kveil foran :p

Fikk beskjed om at siden alt ser bra ut så blir det ikke flere UL på meg..

Gratulerer med frisk liten en :)

Blir nok minst tre ultralyder til på meg. Fjerde keisersnitt og deformert livmor gjør at de vil følge med litt ;)

Så bra at lille er frisk, selv om det å få vite kjønn kanskje er en bonus. Får satse på enda bedre bilder og kanskje kjønnsbestemmelse om 6 uker :)

Så bra at lille er frisk, selv om det å få vite kjønn kanskje er en bonus. Får satse på enda bedre bilder og kanskje kjønnsbestemmelse om 6 uker :)

Selvfølgelig er kjønn en bonus, men jeg føler det blir så mye mer personlig når jeg kan kalle den lille for noe, altså han eller hun. Også kan vi begynne å tenke mer spesifikt på navn, ikke bare en mange forslag til begge kjønn :p i får vel vite hva det blir når lille blir født uansett ;)

Back
Topp