Oul overstått

Lene.M

Glad i forumet
Da var endelig dagen for oul, og alt stod bra til :-) Ble flyttet tilbake 3 dager, så terminen ble 15.03 istedenfor :-) Og at det fortsatt er en jente - så det er kjekt å få det bekreftet av to forskjellige :-D Var sykt morsomt også, drakk selvfølgelig cola før timen min, kan si det var liv og røre der inne :-P

Så stas, gratulerer med ei lita jente :) Jeg skal på OUL i dag. Skal huske å drikek cola jeg også, takk for tipset!

Bare ikke drikk så mye cola at de ikke får tatt de ulike målene pga for aktiv baby :p Har vært med på det, at babyen rørte seg så mye at gynekologen ikke fikk gjort jobben sin, skal si han ble sur :p

Bare ikke drikk så mye cola at de ikke får tatt de ulike målene pga for aktiv baby :p Har vært med på det, at babyen rørte seg så mye at gynekologen ikke fikk gjort jobben sin, skal si han ble sur :p

Sikkert lurt ikke å drikke for mye. Jeg hadde time halv ni. Da hadde jeg bare inntatt en vanlig frokost og et glass appelsinjuice. Lille beveget seg nok til at jordmor fikk sett alt rundt på babyen, men samtidig ikke for mye slik at hun fikk tatt de målene og bildene hun skulle.

Da var endelig dagen for oul, og alt stod bra til :) Ble flyttet tilbake 3 dager, så terminen ble 15.03 istedenfor :) Og at det fortsatt er en jente - så det er kjekt å få det bekreftet av to forskjellige :-D Var sykt morsomt også, drakk selvfølgelig cola før timen min, kan si det var liv og røre der inne :p

Kjekt at alt sto bra til :happy:. Dere kan sikkert være ganske sikre på kjønn nå da også :dummy1:

Kjekt at alt sto bra til :happy:. Dere kan sikkert være ganske sikre på kjønn nå da også :dummy1:

Ja, nå er vi ganske sikre på kjønnet og hun sa til og med at hun aldri forteller det om hun ikke er helt sikker, så da vet vi vell så og si med stor sannsynlighet hvilket kjønn det er :-) Men aller viktigst er det selvfølgelig at alt står bra til :-)

Gratulerer så mye med at dere skal få ei lita jente :) Nå vet jeg også at jeg skal drikke litt søtt før UL neste uke ;) Spennende tider for oss alle nå!

Vel overståttt OUL, og lykke til dere andre når det er deres tur! :) Kjempe kjekt og følge med dere! :)

Hehe, det gikk fint! Baby lå der og klødde seg i hodet og drakk fostervann(!). Det blir ei jente her også :D

Ja, vet du at de tømmer blæren hver 40 minutt? Det fikk jeg vite i går, fikk også se at blæren var både full og hadde tømt seg iløpet av vår time :-D Ååå, gratulerer så mye :-D

Venter veldig på innkalling til OUL! Kanskje de har glemt meg....? Ringe jordmor imorgen tror jeg. Burde vel fått time nå?

Var hos jordmor for ca 3 uker siden, hun sa sendte henvisning da jeg var usikker på om legen hadde gjort det :-)

Back
Topp