Oul overstått

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Var på oul i går på sus. Tror vi venter en frisk bebis. Men hu som tok ultralyden fikk ikke sett skikkelig på hjertet og nyrene. Skal heldigvis tilbake i uke 24 for å måle blodstrømningen til morkaka eller noe og da skal de sjekke hjertet og nyrene da. Men hun sa hun ikke mistenkte at det skulle være noe galt, men liker ikke at hun ikke har sjekka skikkelig. En ting som var helt sikkert er at det blir en lillesøster :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer med en liten jente i magen :)
Bra at du skal få komme inn igjen, slik at de får sjekket hjerte og nyrer.. :)

Gratulerer med en jente i magen (er en del prinsesser her etterhvert :p )
Skjønner godt at du ikke liker at hun ikke fikk sjekka alt skikkelig :/
Men er jo bra du skal på ny ul i uke 24 da ;)

Var på oul i går på sus. Tror vi venter en frisk bebis. Men hu som tok ultralyden fikk ikke sett skikkelig på hjertet og nyrene. Skal heldigvis tilbake i uke 24 for å måle blodstrømningen til morkaka eller noe og da skal de sjekke hjertet og nyrene da. Men hun sa hun ikke mistenkte at det skulle være noe galt, men liker ikke at hun ikke har sjekka skikkelig. En ting som var helt sikkert er at det blir en lillesøster :-)

Gratulerer med en jente i magen!:) kan jeg spørre hvorfor hun ikke klarte sendet skikkelig? Dårlig vinkel på babyen eller var hun uerfaren? Jeg skal nemlig dit imorgen tidlig:-0 og forresten hvor på sus ligger det? Er det ved fødeavdelingen eller ved poliklinikkene?( jeg burde da vite dette siden jeg har jobbet på sus i mange år:p)

Termin 09.februar med første frøet:)

Hun skyldte på skygger? Men synes ikke hun var sånn superflink generelt :-/ Skal heldigvis til lege neste gang :-)

På baksiden av bygget på en måte? :p

Gratulerer med liten jente :D greit at de dobbelsjekker når de ikke får sett ordentlig, så du blir sikker på at det blir en frisk baby:)

Hun skyldte på skygger? Men synes ikke hun var sånn superflink generelt :-/ Skal heldigvis til lege neste gang :-)

På baksiden av bygget på en måte? :p

Håper ikke jeg får den samme imorgen da:p finner nok frem hehe:)

Termin 9.februar med første frøet❤

Jeg hadde en som var under opplæring når jeg var der, men hjertet ble dobbeltsjekket av en annen jordmor rett etterpå. Det er ihvertfall greit at de er nøye :)

Gratulerer med jente i magen! :) Krysser fingrene for at de får til en nøye sjekk i uke 24, og at alt er bra med prinsessen. :)

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Gratulerer så mye!! :-)

Tusen takk jenter :-)
Blir spennende og uvant med jente :-)

Back
Topp