Oul overstått....

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Da har jeg kommet hjem fra timen min.

VELDIG glad for at babyen er frisk og rask. Lille rakkern lå med rumpa til hele tiden, så fikk ikke se kjønnet. (Innrømmer at det skuffet biiiittelitt)
Kalt inn til ny ultralyd om ti dager for å fastsette termin. :)

Legger ved at morkaka lå på bakre vegg, (det har jeg nesten skjønt, siden jeg kjenner masse bevegelse om dagen - som en sommerfugl) og fostervann var det plenty av. :)

Åh...herlig da! Gratulerer med frisk baby i magen!=) Hvorfor kunne de ikke sette termin nå?

Fordi det ble litt gap mellom datoene som kom opp fordi jeg kanskje var litt for tidlig til ul.
Hun trodde det ble mellom 5 og 7 oktober, jeg har jo fått vite 6 oktober før, men hun var veldig søt, og ville jeg skulle få riktig, så det var like greit å få ny time, så kanskje jeg kunne få vite kjønnet også.
Hun sa at barnet var helt friskt og raskt, så det var bare for terminbestemmelse..

Heldig at de ville gi deg en time til da! Så får vi håpe lille ligger bedre til neste gang, og at derre får noen skikkelig fine bilder da! (Og finner ut kjønn naturligvis :) )

det var jo ikke store spriket mellom terminene da=) Fikk selv 4. oktober som termin på tidlig ul, og 9. på oul. Fikk ikke ny time, så du er heldig med den!=)

Supert at lille er frisk og rask :) Syns det er forferdelig mange her inne som ikke får vite kjønn.. Sta oktoberbeibiser hehehe

Så bra at alt så fint ut. Heldig som fåt komme inn til ny UL :-) Får satse på at dere ser kjønnet da :-)

Så flott alt så fint ut! :) og så heldig du var som fikk ny time!

Så flott at alt stod bra til med den lille i magen :) Heldig du var som fikk ny time da selv om det ikke var store spriket mellom datoene :) Sist svangerskap opplevde jeg å bli satt tilbake hele 10 dager på oul og jeg fikk ikke ny time da.

så fint at alt så bra ut da :-) og supert at du fikk ny time :-)

Så bra at alt var bra. :-) veldig hyggelig av henne å gi deg en ny time.

Ja, jeg ble litt sjokkert når jeg fikk ny time bare pga termindatoen, siden det ikke var så stor sprik, men veldig glad for det også. Hun sa jo at alt var bra, og det var bare for å fastsette termin, så da slår jeg meg til ro med det. Og gleder meg til ny sjanse for å se kjønnet. :))))

Skjønner skuffelsen, fikk heller ikke bekreftet kjønn skikkelig.. Må vente helt til slutten av juni! Meeen jeg skal greie det;) gratulerer med overstått ul uansett:)

inne og snoker litt... har selv en oktoberjente... født i 2001, hun ville heller ikke vise seg frem... jeg bestilte meg til og med en ul til som jeg måtte betale for... tror dere ikke hun lå med rumpa ned da også... så da måtte jeg pent vente til hun var født... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp