OUL overstått

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Fikk se en veldig aktiv gutt. Alt stod supert til med han. Fortsatt samme termindato: 17/7 :)

Litt skuffet over at de to jordmødrene var gretne og ikke ville svare på ett eneste spørsmål jeg hadde, men det viktigste var jo at babyen er frisk! Var nysgjerrig på mål på lårbein osv, men det ville de ikke svare på... fikk med meg ett skjema med to kurver og noen mål på, men det skjønte jeg ikke noe av og ikke ville de svare på spørsmål om det heller.

Tror de var gretne fordi jeg ikke ville føde på deres sykehus og at jordmoren i nabokommunen hadde prakket på dem OUL hos dem da jeg ikke skal føde der, hehe..

Så kjedelig at du ble møtt med sure miner da :(
Men så bra alt bare var fint og flott med lille gutten i magen :D
Gartulerer :)

kjipt med sure jordmødre da....Men så flott at alt stod bra til med den lille <3 Gratulerer med juligutten :)

Så bra :) Gratulerer med gutten. Samme termin vi da :)

Så flott at gutten i magen hadde det bra! :)

Så fint at han hadde det bra. Jeg hadde glatt sendt en mail med en klage jeg! Sånne folk kan finne seg en annen jobb...

Gratulerer med gutt!!

Er litt overraska over at det finnes så mange jm som ikke forstår hvor spesielt og viktig alt med den lille er, og at vi som mødre som regel har en over middels interesse i alt stort og smått knyttet til denne. Det er ikke noe poeng i å sette oss på plass eller jekke oss ned, er det vel? Jatt heller litt med når det blir for teit og la oss være lykkelige :P

Grattis med frisk og fin gutt :)

Sure jm er så utrolig irriterende.. Ødelegger så mye. Men gratulerer så mye med juligutten :D

Gratulerer masse med gutten... :)
vi hadde å ei sur km forrige gang, det ødela masse, men nå var det ei kjempesøt ei.

Så leit at du hadde en dårlig opplevelse.
Kanskje hadde de en dårlig dag, men rart at begge to var like sure.
Var det noen grunn til at du fikk to jordmødre?

Du får tenke at du fikk med deg det aller viktigste; at du fikk sett en frisk, liten gutt! :-)
Gratulerer så mye med gutten! :-)

Er litt overraska over at det finnes så mange jm som ikke forstår hvor spesielt og viktig alt med den lille er, og at vi som mødre som regel har en over middels interesse i alt stort og smått knyttet til denne. Det er ikke noe poeng i å sette oss på plass eller jekke oss ned, er det vel? Jatt heller litt med når det blir for teit og la oss være lykkelige :p

Grattis med frisk og fin gutt :)

Tusen takk :)

Så leit at du hadde en dårlig opplevelse.
Kanskje hadde de en dårlig dag, men rart at begge to var like sure.
Var det noen grunn til at du fikk to jordmødre?

Du får tenke at du fikk med deg det aller viktigste; at du fikk sett en frisk, liten gutt! :)
Gratulerer så mye med gutten! :)

Nei, det aner jeg ikke hvorfor for det er ikke vanlig... Kjip opplevelse, men gutten var frisk og aktiv - det er viktigst :) Fra nå av kommer vi til å gå til privat gynekolog for oppfølging samt fastlege!

Drammen :) Du da?

Foreløpig usikkert - ikke fått tildelt fødeplass enda. Har søkt om planlagt keisersnitt på Ullvål, men ikke fått svar enda. Hvis det er fullt der så blir det planlagt keisersnitt på Lillehammer.

Back
Topp