OUL overstått...

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Fikk se en veldig aktiv gutt. Alt helt supert. Termin fortsatt den samme - 17.Juli.

To jordmødre tilstede og de var egentlig ganske bitre og jeg fikk ikke vite noe som helst vedrørende lengde, plassering av morkaken eller noe slikt. Synes det var ganske skuffende at de ikke kunne ta seg tid til å besvare mine spørsmål også!

MEN jeg er jo overlykkelig over at vår lille prins i magehuset ser helt frisk ut :)

Fikk se en veldig aktiv gutt. Alt helt supert. Termin fortsatt den samme - 17.Juli.

To jordmødre tilstede og de var egentlig ganske bitre og jeg fikk ikke vite noe som helst vedrørende lengde, plassering av morkaken eller noe slikt. Synes det var ganske skuffende at de ikke kunne ta seg tid til å besvare mine spørsmål også!

MEN jeg er jo overlykkelig over at vår lille prins i magehuset ser helt frisk ut :)

Så fint at alt var bra med den lille gutten din! :-)
Morsomt at termin er den samme også da! :-)

Plassering av morkaken skal stå på skjemaet du fikk med deg, i de kolonnene nederst på arket.
Er en egen rute hvor det står om plasseringen av morkaken. :-)

Så fint at alt var bra med den lille gutten din! :)
Morsomt at termin er den samme også da! :)

Plassering av morkaken skal stå på skjemaet du fikk med deg, i de kolonnene nederst på arket.
Er en egen rute hvor det står om plasseringen av morkaken. :)

Det gjør det ikke... Fikk meg meg ett skjema med to grafer så jeg fant en kalkulator på nettet og fant ut at babyens hode var stort for uka samt at babyen var lang. Jeg tror imidlertid jeg kunne se at morkaken lå på framsiden av babyen(det lille jeg fikk sett på ultralyden da den ene undersøkte og den andre hadde masse spørsmål). Fikk liksom ikke sett babyen da de gjorde begge deler samtidig og utstyret var heller dårlig sam at hun som undersøkte aldri sa hva det var jeg kunne se... Hadde jeg ikke vært på ultralyd før så hadde jeg jo ikke hatt peiling på hva som var på skjermen!

Back
Topp