OUL overstått =)

Tre muskuterer

Lykkelig!
Den ble ikke som planlagt. Minsten var syk og måtte være med så pappaen var egentlig mer opptatt av han enn å få sett. Jordmor nevnte hele tiden at babyen var liten og det var vanskelig å se men var ikke så feil på fra mens termin for den var 16.juli mens nå er den 21.juli.

Men da jeg spurte igjen så var det vist ikke at babyen var liten men mer det at jeg var litt kortere enn antatt. Uansett så ligger morkaka foran sånn at det ikke er så rart jeg ikke kjenner sparkene så tydelig enda og helt naturlig at jeg kjenner de mer på siden enn helt foran på magen.

Angående kjønn som jeg var SUPER spent på siden jeg har 2 gutter så trodde hun det var jente siden hun så ikke noen guttefant men hun var ikke helt sikker. Det gjør at det er en både og følelse for meg for jeg er så redd for å kjøpe rosa og kjoler og ut kommer en gutt. Tror faktisk jeg ville følt at jeg fikk feil baby i armene.

Vurderer ny privat ultralyd men vil ha den NÅ og ikke 3d. Finner lite i oslo/omegn som er ganske rimelig og som tilbyr 2d. Skal KUN for å se kjønnet sånn at jeg selv føler meg trygg!

Grattis med overstått ul,dumt at ikje pappen fikk følt med skikeklig da,men kansje han har mulighet til å bli med viss du bestiller privat :) Min jm var heller ikkje sikker på kjønn,hun følte hun så tut til tider og noen ganger ikkje.. Så da bestillte eg meg en privat ul og skal dit 28 feb :) Tørr ikje å kjøpe noe før eg er helt sikkert :)

Så bra at alt var i orden :) håper du kommer deg til privat ul, men trodde hun det var en jente så har hun nok rett;)

Litt kjedelig at ultralyden ikke ble helt som forventet i tillegg til å bli satt tilbake litt med tanke på termin. Men flott at alt så bra ut ellers. Jeg ville nok heller ikke stolt 100% på kjønnet når jordmor ordla seg slik, så håper følelsen etter en evt privat ultralyd blir litt bedre! :)

Grattis med overstått ul,dumt at ikje pappen fikk følt med skikeklig da,men kansje han har mulighet til å bli med viss du bestiller privat :) Min jm var heller ikkje sikker på kjønn,hun følte hun så tut til tider og noen ganger ikkje.. Så da bestillte eg meg en privat ul og skal dit 28 feb :) Tørr ikje å kjøpe noe før eg er helt sikkert :)

Skal du da ta 2D ultralyd? Ringte du bare en privatklinikk og hørte? Hvor langt er du på vei 28 feb? Og ikke minst, hva koster timen?

Gratulerer så mye med overstått oul!
Flott at alt var bra med den lille! :-)

Jeg mener å ha hørt at det er lettere å se gutt enn jente. Så sier jordmor gutt, er det nok gutt. Men er hun usikker på jente kan det hende det er gutt likevel. Det er visst lettere å se tut, enn å se jente.
På jentene skal de jo se etter tre streker. De gjorde jordmor på meg forrige graviditet. Hun pekte og viste meg tre hvite streker mellom bena. ;-) Gutter har vel bare to?

Forstår at du er spent på kjønnet da. Bestill deg en ny time om du ønsker veldig å vite, og ikke klarer å vente.

Så bra at alt var i orden :) håper du kommer deg til privat ul, men trodde hun det var en jente så har hun nok rett;)

Det er lettere å se gutter enn jenter! Det er oftere feil gjettet på jentene.
Samtidig burde det jo være lett å se en tut, så det kan jo hende. ;-)

Gratulerer med en frisk baby! :-)

Takk alle! Det viktigste er uansett at den er frisk men kjedelig å planlegge for mye i hodet også blir det ikke som antatt. Særlig siden jeg har en fødselsopplevelse fra nr 2 hvor jeg ikke var våken når de tok han ut. Glad da at jeg viste på forhånd hva jeg fikk sånn at jeg skjønte at han var min med en gang jeg så han etterpå!

Gratulerer med en frisk liten baby :)
Dumt at ikke pappen fikk fulgt så godt med og at jordmor var usikker på kjønn.
Håper du finner noen som tilbyr rimelig ul i orådet og at dere får vite og ikke minst at pappen får sett skikkelig også :)
Her så hun pungen og fanten ganske så med en gang på vår prins, så det er vel kanskje større sjans for jente, men dumt å gå og handle rosa om en er usikker ja.

Skal du da ta 2D ultralyd? Ringte du bare en privatklinikk og hørte? Hvor langt er du på vei 28 feb? Og ikke minst, hva koster timen?

Ja eg trur det,har ikkje bestemt meg for om eg skal ta 3D,er kanskje tidlig for det. Eg ringte en privat klinikk i stavanger,Sigrids ultra og fikk time. Da er eg 21+4 uker. Timen koster 700 kr får da med noen bilder og en cd med bilder. Skal vi ha 3D koster det 900 og får a video snutter med.

Back
Topp