Oul overstått :) + et spm.

Stjernestøv

Glad i forumet
Juli13-jentene
Da har vi vært på ul og sett en frisk og fin liten gutt :D For en fantastisk følelse! Er førstegangs så har jo aldri vært borti dette, men det var virkelig stas. Hihi. Men termin ble flyttet til 2/8, så da hører jeg vel eeegentlig ikke til her, men vipper litt i mellom jeg :) Kan jo være at han kommer før tiden også.

Også til et spørsmål, hvor tidlig er det vanlig å begynne å lekke fra puppene? Trodde det var i tidligste laget nå, men jammen har det begynt litt.. Kan ikke si det er kjempegøy :p

Gratulerer med en frisk og rask liten prins i magen :)
Du må bare fortsette å henge her, for som du skriver så kan han komme før termin ;)

At puppene lekker allerede nå er helt normalt.
Tidspunktet de begynner å legge variere veldig fra person til person og fra graviditet til graviditet.
Kjøp deg en god sports BH og ammeinnlegg så går det så fint skal du se ;)

Gratulerer med en liten prins i magen:)
Er tidlig å lekke, men tror ikke det er unormalt. Jeg begynte å lekke veldig tidlig sist svangerskap, og har mine mistanker denne gangen og...Anbefaler det samme som amahel ang bh,og sørg for beskyttelse på madrassen i senga;)

Gratulere me prins :)
Jeg drypper også fra puppene,er nok helt normalt...

GRATULERER med friske gutten :-)

Gratulerer så mye med en liten prins i magen! :)

Gratulerer!

Gratulerer med en frisk liten gutt i magen! :)

Tusen takk :) Og takk for svar, man må vel bare regne med litt forskjellig som ikke er like moro i et svangerskap :p hehe

Back
Topp