OUL overstått - ååh så lettet og lykkelig!!

Sussa:)

Andre møte med forumet
Idag var dagen for ordinær ultralyd. Har gledet meg hele veien, men igår og idag har jeg vært mer spent og nervøs. Tenk om det var noe galt?? Jordmor var veldig forsinket til timen - og nervøsiteten rakk å bygge seg ekstra opp. Felte en liten tåre på venterommet... Etter så mange forsøk - endelig har vi kommet så langt. Jeg ønsket så inderlig at mini skulle være frisk og ha det bra!

Endelig ble det min tur! Og der vi fikk raskt se frisk og herlig liten gutt!! ❤️❤️❤️
Jeg er SÅ lykkelig!! Gleder meg så masse til fortsettelsen!!
 
Idag var dagen for ordinær ultralyd. Har gledet meg hele veien, men igår og idag har jeg vært mer spent og nervøs. Tenk om det var noe galt?? Jordmor var veldig forsinket til timen - og nervøsiteten rakk å bygge seg ekstra opp. Felte en liten tåre på venterommet... Etter så mange forsøk - endelig har vi kommet så langt. Jeg ønsket så inderlig at mini skulle være frisk og ha det bra!

Endelig ble det min tur! Og der vi fikk raskt se frisk og herlig liten gutt!! ❤️❤️❤️
Jeg er SÅ lykkelig!! Gleder meg så masse til fortsettelsen!!
Gratulerer så mye med en liten gutt ❤ var også på oul i dag. Kjempe nervøs, å hjertebank i mange timer før. Var så godt å se at alt var bra :) vi fikk ikke sett kjønn da, men det er greit. Viktigste er den friske,raske babyen vår :) ❤ nå nyter vi fortsettelsen! Håper resten av graviditeten din blir super! :)
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp