OUL-Overraskelse

ostekake

Glad i forumet
MAI 2013
Heihei!
Har ikke vært aktiv her inne fordi jeg har vært fryktelig dårlig hele svangerskapet. Ble sykehusinnlagt i uke 11-12 og fikk se en frisk liten baby på ultralyd.

På onsdag var jeg på OUL, der fikk både jordmor og jeg sjokk. Inni magen var det nemlig ikke bare èn men TO små babyer! Tvillingjenter :Heartpink

Har to jenter fra før også, så det blir gøy!

Andre flerlinger her på mai?

Oi, så spennende! Gratulerer, her inne er det flere med tvillinger. :)

Gratulerer med tvillinger i magen! :) Vi er flere som venter tvillinger, har en egen tråd inne på skjult forum her. ;) Jeg venter også tvillinger. :Heartred

Oi så Morro da! Velkommen hit og håper du blir i bedre form!

Velkommen og gratulerer med tvillinger! :happy:
Håper formen din er bedre :)

Gratulerer med tvillinger! ❤️❤️ Så gøy med fire kommende tvillingmødre her inne. Forrige termingruppe jeg var med i var det kun en :)

Gratulerer med tvillinger :) Var på tidlig ultralyd uke 11 og da var det to rom, men bare baby i ene, så her slapp kroppen to egg hvor bare ene ble til baby, skal på oul om 13 dager og hadde vært veldig gøy om det plutselig var en til der :) Gynekolog på tul var ganske sikker på bare en da :)

Tusen takk alle :Heartred Formen er heldigvis mye bedre nå, har følt meg helt grei siste uka så håper det varer. Pga at jeg var så dårlig så mistenkte jeg tvillinger ganske tidlig selv, så største sjokket for meg er at jeg faktisk hadde rett tross i hva jeg fikk høre på første ul :p

Tenk at det er fire tvillingpar i samme gruppe da! Sist var det ingen. Det er så gøy å følge dere :)

Heihei!
Har ikke vært aktiv her inne fordi jeg har vært fryktelig dårlig hele svangerskapet. Ble sykehusinnlagt i uke 11-12 og fikk se en frisk liten baby på ultralyd.

På onsdag var jeg på OUL, der fikk både jordmor og jeg sjokk. Inni magen var det nemlig ikke bare èn men TO små babyer! Tvillingjenter :Heartpink

Har to jenter fra før også, så det blir gøy!

Andre flerlinger her på mai?
OY så gøy. Men blir jo veldig nysgjerrig. hvor i alle dager var baby nr 2 på ultralyden i uke 11-12? hadde en gjemt seg bak eller noe? trodde liksom man fikk en oversikt over hele livmoren. Men herregud så moro :) gratulerer så mye. 4 jenter. for en gave :)

Gratulerer så mye :) Må ha vært et sjokk når du har sett kun 1 tidligere ja!

OY så gøy. Men blir jo veldig nysgjerrig. hvor i alle dager var baby nr 2 på ultralyden i uke 11-12? hadde en gjemt seg bak eller noe? trodde liksom man fikk en oversikt over hele livmoren. Men herregud så moro :) gratulerer så mye. 4 jenter. for en gave :)

Han som utførte den første ultralyden var så kjapp at jeg rakk ikke spørre om det kunne være to engang. Han sjekket vel bare at alt var bra med babyen uten å tenke noe lengre (ble kjørt rett til ul av ambulansen). Så skal det sies at de ligger litt forskjellig, jordmor slet med å få med begge på et bilde.

Veldig fornøyd med å være jentemamma :)

Back
Topp