Oul opplevelser

• Trådstarter Trådstarter Mamma_i_2020
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_i_2020

Guest
Noen som fikk dårlige beskjeder ved oul?
Jeg er i mai gruppa og skal snart på oul, veldig bekymra.
Men er kanskje veldig liten sjangs for dårlige nyheter på oul? :love7

Bekymret meg veldig en stund, men fikk bare gode nyheter:happy: Prøv å nyte at du er gravid. Sannsynligheten for at noe er galt er jo veldig liten! Lykke til:Heartred

Man bekymrer seg alltid! Jeg tror ikke det er en god idé å lese om folks dårlige historier, da blir man helt grøt i hjernen... Kanskje vi heller skal spe på med de gode historiene? Her så alt strålende ut :)

Jeg gjorde noen knebøy og spensthopp for å få nurket til å snu seg så jordmor kunne titte på munnen, så det var jo litt uventet! :hilarious:

Det er selvsagt alltid vondt når man får usikre eller dårlige nyheter, så jeg krysser det jeg har av lemmer for deg, men jeg tror ikke det kommer noe godt ut av bekymring før man vet. Da får man heller ta det som kommer, og så får du huske på at du har god støtte her i alle fall! :Heartbigred

Jeg fikk kun positive tilbakemeldinger :)

Jeg var veldig bekymret selv. Grudde meg mer enn jeg gledet meg. Det hele ble en utrolig fin opplevelse hvor lille hadde det bra og alt så bra ut. Jeg var på gråten omtrent hele tiden og gliste fra øre til øre :)

skjønner at du gruer deg, men prøv å slapp av og tenk at sannsynligheten for at noe er gale er liten:)

Jeg var også veldig bekymret, og dette gjorde oul til en veldig vanskelig opplevelse. Jeg var på gråten hele tiden fordi jeg følte meg så sikker på at noe var galt og nå skulle alt rakne, så jeg klarte ikke nyte det. Etter oul hadde jeg totalt melt down der jeg bare gråt og gråt, fordi jeg hadde vært så stressa gjennom hele oul. Mannen min bestilte en ny, privat ultralyd dagen etterpå, og da visste jeg jo at alt var fint, så den klarte jeg å nyte.

Poenget med historien er: prøv så godt du kan å slappe av og nyte det at du skal få se barnet ditt på ultralyd. Om du får dårlige nyheter får du ikke gjort noe til eller fra i forkant uansett, så det er ikke vits å ødelegge det som for de aller, aller fleste er en fin opplevelse.

Jeg var veldig bekymret og ble overrasket når de sa at alt var ok.
Sjangsen er stor for at det går bra. heldigvis :)

Back
Topp