OUL og USA!

Ønskemamma2022

Glad i forumet
IMG_1914.JPG Endelig ! Mandag kl 0830 var det vår tur for OUL :D fremdeles en gutt i magen,så navnet blir Lennox :) <3 utrolig fascinerende å se hvor mye forandringer det er på 4/5uker :eek: nå så man liksom hele konturen av ansikt, hender & tær:joyful:
Alt så som sagt veldig fint ut og jeg ble flyttet fra 27/11 til 23/11 :p

Så nå kunne jeg dra på tur til USA ! Og fly turen på 8,5 time totalt gikk strålende ! Vil anbefale alle gravide som reiser i sommer , om å gå å kjøpe medisinske støttestrømper ! Kjøpte noen (kostet 800kr!!!!:nailbiting:) og de var GULL verdt !!!! Gikk hver andre time ca og drakk en del vann :)
Reisen på 23 timer fra vi sto opp var derimot tung, humøret og tårene som gravid var ikke helt topp da vi kom på hotellet kl 2350,USA tid.(norsk tid 5:50) o_O men våken nå og humøret og energien er på topp!! klar for alt USA har å by på !! :D

Har dere vært her før og har noen favoritt plasser å anbefale meg/oss :D ?!

Så bra :-D Har vært mye i USA, men det er et stort land, så du får nesten presisere hvor dere er ;-) ellers får dere bare kose dere på ferie :-)

Så fint å høre at alt stod bra til på oul og at dere har kommet dere vel frem til NY!

Vil anbefale å legge et besøk til Soho for shopping og både café og restaurantbesøk. Mye gode restauranter rundt i de ulike kvartalene der! Og så må dere få med dere Central Park, little italy osv :)

Anbefaler en gårtur langs The Highline! Veldig koselig :) Soho er veldig bra i forhold til restauranter og shopping. Og når jeg nevner shopping så kan jeg ikke unnlate Woodbury Common outlets! Er et stykke å kjøre men veldig verd det :D Er busser som går dit, samt litt kjekkere med minibus-transfer sammen med andre for noen dollar ekstra.

Vil også anbefale toppen av Rockefeller building, fantastisk utsikt! Dra definitivt på en stand-up som det finnes mange av, flere "up and coming" komikere som starter karrierene sine der.

Sist men ikke minst, ENJOY!! Elsker den byen :excited001

PS! Ta "hop on-hop of" bussene tidlig for å få en grei oversikt over byen og gatene.

Så fint å høre at alt stod bra til på oul og at dere har kommet dere vel frem til NY!

Vil anbefale å legge et besøk til Soho for shopping og både café og restaurantbesøk. Mye gode restauranter rundt i de ulike kvartalene der! Og så må dere få med dere Central Park, little italy osv :)
Vi hadde sykkel tur i Central Park i dag :D sykt fin guidet tur med mye info og deilig vær, for ikke å snakke om parken :) !

Skal prøve å få med de andre på soho ;)

Anbefaler en gårtur langs The Highline! Veldig koselig :) Soho er veldig bra i forhold til restauranter og shopping. Og når jeg nevner shopping så kan jeg ikke unnlate Woodbury Common outlets! Er et stykke å kjøre men veldig verd det :D Er busser som går dit, samt litt kjekkere med minibus-transfer sammen med andre for noen dollar ekstra.

Vil også anbefale toppen av Rockefeller building, fantastisk utsikt! Dra definitivt på en stand-up som det finnes mange av, flere "up and coming" komikere som starter karrierene sine der.

Sist men ikke minst, ENJOY!! Elsker den byen :excited001

PS! Ta "hop on-hop of" bussene tidlig for å få en grei oversikt over byen og gatene.
Må nok prøve å få til Soho ja ;)

Outletten skal vi til på lørdag, å det er der jeg skal legge fra meg alle shopping pengene (bortsett fra på Victoria secret da :P ) :D

Vi spiste deilig lunsj/ettermiddags mat på rockefeller cafe før vi tok turen opp til den utrolige utsikten :D så i morgen er det buss og tur til Staten Island ;)

Vedlegg

• IMG_1975.JPG
    IMG_1975.JPG
    164 KB · Visninger: 21
  • IMG_1948.JPG
    IMG_1948.JPG
    1.015,4 KB · Visninger: 22
Må nok prøve å få til Soho ja ;)

Outletten skal vi til på lørdag, å det er der jeg skal legge fra meg alle shopping pengene (bortsett fra på Victoria secret da :p ) :D

Vi spiste deilig lunsj/ettermiddags mat på rockefeller cafe før vi tok turen opp til den utrolige utsikten :D så i morgen er det buss og tur til Staten Island ;)

Åååh heldig!! :happy::happy: Nyt det og kos deg masse!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ.... jeg misunner deg ikke... nei da.
Enjoy!!!
Hvor lenge blir dere?

Koser oss max, men forferdelig varmt for gravide her :bag::arghh: 30 grader i skyggen :hungover: haha ! Vi blir til den 6 :) ;)
Det er da man må ta med seg en god lunsj og legge seg i parken som amerikanerne! Vanvittig koselig :D

Back
Topp