Oul og telle uker

Plutselig en til i magen

Betatt av forumet
Dere som har fått innkalling til oul. Hvilken dato har dere fått og hvor mange uker er dere da? Og når har dere beregnet termindato Jeg skal på siste tul imorgen og får innkalling etter denne, men i motsetning til veldig mange av dere her så har ikke jeg klart og telle meg frem til hvor langt jeg er når [emoji14] så gøy og se hvor mange som har fått ut ifra termin dato :)

Har bare fått tul ennå:) er da 12+6(menstermin) gleder meg iheeel! Klarer ikke vente♡♡

Jeg fikk ny termin satt 12 dager tilbake på første TUL og den følger jeg, og sykehuset nå.
Den ble også bekreftet på min 2.tul.
Og etter den fikk jeg OUL som blir når jeg er 18+3 etter nyttår :p

Jeg skal på oul i midten av januar. Da er jeg 20+2. Synes det er litt seint, men damen jeg snakket med sa det var bedre med "for seint" enn for tidlig, så jeg får bare stole på henne. Og tida går fort. Heldigvis.

Skal 5. januar, og da er jeg 18 uker akkurat. Har ikke blitt flyttet noe på TUL enda ifh til menstermin, og jeg bruker app til å holde styr på hvor langt jeg har kommet. :p

Vært ganske likt hele veien. Jeg regnet meg selv frem til termin 14.juni og etter siste tul ble termin regnet til 13.juni. Holder meg til min siden det bare er en dag det er snakk om [emoji5]
Oul skjer 12.januar da skal jeg være 18+4 [emoji4]

Back
Topp