OUL og kjønn

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Hvor mange av dere har vært på OUL å fått vite kjønn? Har time i morgen, men har mange kollegaer osv som sier at de er så " sure " på sykehuset om man spørr de om de ser kjønn!
Så litt nervøs for å i det hele tatt spørre de :( :(

Lykkelig gravid ❤️

På ordinær ultralyd har jeg erfart at personalet sier det selv eller spør om vi ønsker å vite, eller vet kjønnet. De andre to graviditetene har jeg ikke måttet spør om de kan se kjønn - men det er helt klart forskjellig fra plass og person.
Denne gangen tenker keg å være kjapp med å si at vi ikke vil vite kjønn .. :)

Jente 2010 & 2012 <3

Vi var i dag, og eg sa ganske tidlig at hvis hun kunne se kjønnet så ville vi gjerne vite :) Det ble ikke noen sure miner av det, hun sa flott for her seg eg tydelig at det er en gutt :) De bør jo ikke bli irritert over slike spm.. Da bør de nesten finne seg en ny jobb.. Masse lykke til i morgen! Og spør om alt du vil! ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi ventet litt med å spørre men hun sa hun hadde sett det for lenge siden også spurte vi hva det var og da sa hun en liten gutt:D virket ikke sur;)

Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember:)

På privat har det ikke vært noe problem, på oul gjennomgikk de alt og så spurte de om det var noe vi lurte på til slutt, da spurte vi om hun kunne se hva det var, ikke noe sur for det.
Bare spør, blir de sure så får de bare bli det, du kommer antagelig ikke til og se de igjen allikevel:)

Kan ikke forstå at noen skal bli sur for at man spør om det, de må jo skjønne at noen kanskje har lyst til å vite det :p

På privat har det ikke vært noe problem, på oul gjennomgikk de alt og så spurte de om det var noe vi lurte på til slutt, da spurte vi om hun kunne se hva det var, ikke noe sur for det.
Bare spør, blir de sure så får de bare bli det, du kommer antagelig ikke til og se de igjen allikevel:)
Okei, det var godt å lese ❤️❤️

Lykkelig gravid ❤️

Vi ventet litt med å spørre men hun sa hun hadde sett det for lenge siden også spurte vi hva det var og da sa hun en liten gutt:D virket ikke sur;)

Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember:)
Så godt å lese :) gratulerer med en liten gutt ❤️

Lykkelig gravid ❤️

Vi var i dag, og eg sa ganske tidlig at hvis hun kunne se kjønnet så ville vi gjerne vite :) Det ble ikke noen sure miner av det, hun sa flott for her seg eg tydelig at det er en gutt :) De bør jo ikke bli irritert over slike spm.. Da bør de nesten finne seg en ny jobb.. Masse lykke til i morgen! Og spør om alt du vil! ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk ❤️ gratulerer med gutt ❤️

Lykkelig gravid ❤️

På ordinær ultralyd har jeg erfart at personalet sier det selv eller spør om vi ønsker å vite, eller vet kjønnet. De andre to graviditetene har jeg ikke måttet spør om de kan se kjønn - men det er helt klart forskjellig fra plass og person.
Denne gangen tenker keg å være kjapp med å si at vi ikke vil vite kjønn .. :)

Jente 2010 & 2012 <3
Okei da får vi håpe de sier det i morgen ❤️ så spennende å ikke vite

Lykkelig gravid ❤️

Vi skal ikke vite kjønn denne gang og blir å si det før de starter. Med alle de andre har de spurt om vi vil vite OM de klarer se det. Men de har også lagt til at for de er det ikke kjønn som er viktigst med å se etter og måle det de skal. Men ikke opplevd at noen er sur. De skjønner/vet at de fleste ønsker vite kjønn.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Ser ikke problemet mange som vil vite kjønnet;) lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum

No er eg veldig spent på om de fekk vite kjønnet og om du vil fortelle det til oss! ;) eg er så spent sjølv på kva vi får, kan nesten ikkje vente til oul! :)

Desemberbaby <3

Vi fikk vite kjønn, ikkje en sjenert baby nei :P d var ikkje storesøster heller :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jordmora på Rikshospitalet sa tidlig at det blir spennende å se om det er en prins eller prinsesse. Så da skjønte vi at det ikke var noe problem å få vite det der ;) Men vi var også advart på forhånd at vi ikke måtte spørre før helt på slutten, og for å være ærlig var det eneste jeg tenkte på i forkant og i løpet av begynnelsen av ultralyden at jeg ville vite at alt var ok med den lille, at hjerte slo, at hodet var ok osv. Så tror man tenker mindre på kjønn da enn man tror selv. Spør på slutten av undersøkelsen, du! :)

Jeg spurte selv, helt på slutten når de holdt på å avrunde, om hun hadde sett en pung. Da spurte hun meg om jeg ville vite, svarte at vi fikk vite i uke 13, men ville gjerne ha en bekreftelse om det lot seg gjøre. Så da kikka hun etter :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 01.12.14 ❤️

Back
Topp