Oul og 3D

3D får du privat - anbefales på det varmeste:)

På oul får du bare vanlige ul bilder ja. Det er iallfall min erfaring. Også må du ta 3D privat.
Vi tok 3D sist og jeg syns det var sånn passe. Mulig jeg ikke likte legen som gjorde det. Fikk ikke vite noe og han målte feil. Var kun fokus på fine bilder. Jeg liker litt info i tillegg :P Så hvis vi tar det denne gangen blir det ikke hos samme lege ;)

Får diskutere det med sambo om vi skal gjøre det eller ikke :)
Å dra på ultralyd til rundt 1000-lappen kun for et bilde er ikke nødvendig :p

Sniker fra januar☺️ Jeg fikk faktisk ett sikkelig foto i 4D på oul på sykehuset, ble veldig overrasket☺️ Jordmor vekslet mellom vanlig og i 4D.

Hopper inn fra september forum . Jeg går til vekstskontroll oss min lege jevnlig,og der er jeg så heldig at jeg får med et 3D bilde vær gang :-) vært der 4 ganger,og fått med:-) så her trenger vi ikke dra på privat 3d,vært ganske bortskjemte der :-) og veldig glad for det for det privat er alt for dyrt

Sniker også fra januar:) jeg var på oul nå på torsdag og fikk noen fine 3D bilder, hun filmet også litt i 4D når vi var der. Hun sa at de hadde hatt teknologien en stund (dette var på sykehuset i Arendal), men at det først var i det siste de hadde begynt å bruke det ordentlig:)

Her var jeg på sykehuset på ultralyd for ca en uke siden. Hun slo over på 3d litt men 2 d bilder var mye bedre. De som tar 3d bilder tror jeg er litt lengre på vei. Så ansiktet har blitt litt større og synlig

Får diskutere det med sambo om vi skal gjøre det eller ikke :)
Å dra på ultralyd til rundt 1000-lappen kun for et bilde er ikke nødvendig :p

Fikk med lapp om 3d da jeg fikk innkalling til oul. Der står det at det anbefales etter uke 25. Man får da bilder og en liten videosnutt med hjem. Her kostet det da 1350,-

Ahaaa.. Jeg skal ha ultralyden på St. Olavs så da har de kanskje muligheten der og :)
Får nesten bare vente og se

Jeg tenker jeg skal ta 3D når jeg kommer så langt på vei (etter ca. uke 25) og synes det er vel verdt pengene. :p
Nå er jeg førstegangsgravid og blir nok den eneste også og jeg er utrolig glad i å "dokumentere" alt så dette er bare koselig, og litt til. :happy:
Nå fikk jeg også 3D bilde på tul uten at det kostet noe ekstra og det synes jeg også var hyggelig. :D
Har oul om ca. 3 uker og har ingen formening om de tar 3D bilde der, men er jo alltid lov å håpe. :cat:

Back
Topp