Da er den over. Babyen har det fint og alt så bra ut. Morkaka ligger foran åpningen så nå inn til kontroll i uke 32. Er en gutt i magen, litt blandede følelser akkurat nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er den over. Babyen har det fint og alt så bra ut. Morkaka ligger foran åpningen så nå inn til kontroll i uke 32. Er en gutt i magen, litt blandede følelser akkurat nå.
Vi fortalte det til jenta vår før hu la seg. Hu så på bildene og får det ene på rommet sitt. Vi har 4 bilder av hu i stua og fikk med 6 bilder av gutten vår. Så da blir det to til overs. Jeg har en nydelig nevø og har skiftet bleie på han, men følte meg helt rådvill og dum. Han syntes nok også at tante var ganske dum. Hehe. Han er 10 mnd yngre enn min datter. Venner oss nok til tanken etterhvert. Men der og da så var det ett kjempe sjokk. Alt så ut som det var en jente, hjertelyd og magen var lik som sist. Jeg ble usikker først under første ultralyd. Så burde kanskje vært mer forberedt. Ja det viktigste er at babyen er frisk, men det har jeg aldri vært i tvil om heller. Så vi får bruke tiden fremover til å venne oss til det og håpe at morkaka flytter seg. Jeg vil ikke ha keisersnitt.
Vil også fortelle at jeg selvfølgelig er glad for at barnet er frisk! Men at ja, jeg ble skuffet over at det blir en gutt, fordi jeg alltid har drømt og ønsket meg en jente!
Tror det er viktig å være åpen om det, snakke om følelsene sine, selv om man blir møtt med kommentarer fra andre om at " det ikke er liv å tenke slik"!
Nå har jeg visst at det blir en gutt i en uke, og det er blitt mye bedre! Fortsatt er det rart, men innkjøp og forberedelser gjør at det blir mer "greit"!lykke til de neste dagene, det kommer til å gå bra
![]()