Andre som merker de både gruer seg og gleder seg til oul når det nærmer seg litt? Kjenner jeg er redd for dårlige nyheter og at den lille ikke er frisk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har enda ikke fått min time legen sendte ny mail på mandag for å høre om de har fått henvisningen
Jeg venter også på innkalling.. over en uke siden legen sendte henvisningen på nytt, etter den ikke kom fram første gang. En mnd siden jeg var på kontroll. Litt utålmodig nåjeg venter fremdeles på datoen ba legesekretæren bare minne legen på (som har vært på feire i 4 uker om å dobbelt sjekke at henvisningen er sendt) ;-)
Sender legen på papir?Jeg venter også på innkalling.. over en uke siden legen sendte henvisningen på nytt, etter den ikke kom fram første gang. En mnd siden jeg var på kontroll. Litt utålmodig nå
Henvisningen sendes digitalt fra legen til fødepol, men innkallingen sendes i posten. Jeg ringer fødepol i morgen og spør om de nå har mottatt henvisningen. Hvis ikke må det jo være noe gærent med dataoverføringen... Er 13+2 i dag og litt redd for å få ultralyd veldig sent dersom alle timene i uke 18-20 er fullbooket :/Sender legen på papir?
Merkelig at det tar såååå lang tid.
Du kan jo evt ringe sykehuset IG høre om de har veldig lang tildelingstid.
Jeg fikk Oul i uke 20, syns det var litt sent eller er det vanlig? Fikk i uke 17 med nr 1
Jeg fikk Oul i uke 20, syns det var litt sent eller er det vanlig? Fikk i uke 17 med nr 1
Ja det føles jo som en evighetÅ jeg skal 21+5, så hvis du føler du skal seint, ja, da kan du tenke deg hvordan jeg føler det