Oul nærmer seg

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Andre som merker de både gruer seg og gleder seg til oul når det nærmer seg litt? Kjenner jeg er redd for dårlige nyheter og at den lille ikke er frisk...

Det går nok helt sikkert fint :) her har jeg vært på en ultralyd hvor alt så greit ut.men alikevell redd at noe skal skje den lille

Har samme følelsen.. Enn om..?

Vedder på at når jeg får høre at alt er bra så begynner jeg å grine :p
Og hvertfall hvis vi får vite kjønnet. Spent på om samboern har rett på jente. Han har sagt det siden vi snakket om å slutte på prevensjon :D

Når jeg sier "ikke frisk" så mener jeg da altså at lille er så syk at svangerskapet må avbrytes og det ikke er forenelig med liv. Min største frykt :/

Håper og tror selvsagt at alt er bra, men er vanskelig å stole på det før man VET..

jeg venter fremdeles på datoen ba legesekretæren bare minne legen på (som har vært på feire i 4 uker om å dobbelt sjekke at henvisningen er sendt) ;-)

Har enda ikke fått min time legen sendte ny mail på mandag for å høre om de har fått henvisningen

Jeg er kjemperedd for at vi kommer på oul å at fosteret er dødt. Selv om vi så en sprell levende baby på ul 11+1 og hørte hjertelyden hos jordmor 13+3. Har fått time til oul 19.septemper(er da 18+6), men synes det er veldig lenge å vente. Så bestilte en ul 30.august i tillegg bare for å berolige meg selv å se om lille fortsatt har det bra der inne:)

7 dager til OUL. Grugleder meg.. Min største frykt er og ikke se liv :/ kommer til å være så nervøs når vi sitter på venterommet.

Jeg har ikke OUL før 13. september, da er jeg ca. 19+1. Føler at det er en evighet til! Er livredd for at barnet ikke skal være i live, og selvfølgelig også redd for at det ikke skal være friskt. Har fått time hos jordmor i morgen, håper virkelig at hun finner hjertelyd.

Har enda ikke fått min time legen sendte ny mail på mandag for å høre om de har fått henvisningen
jeg venter fremdeles på datoen ba legesekretæren bare minne legen på (som har vært på feire i 4 uker om å dobbelt sjekke at henvisningen er sendt) ;-)
Jeg venter også på innkalling.. over en uke siden legen sendte henvisningen på nytt, etter den ikke kom fram første gang. En mnd siden jeg var på kontroll. Litt utålmodig nå :p

Gru-gleder meg veldig. Det er rett og slett skikkelig skummelartig, kiler i magen.

Fikk innkalling i dag, da ble den sendt 12.08 med bud. Egentlig fikk jeg ved feil henvisningen i juli, og forsto ikke at det var gjort en feil før i august. Dro innom legekontoret den 11.08 og der ble de så sjokkert over egen feil og sendte den med en gang. nå må bare tiden gå litt fortere

Jeg fikk Oul i uke 20, syns det var litt sent eller er det vanlig? Fikk i uke 17 med nr 1

Har fått ultralyd i uke 19 jeg hadde håpt på litt tidligere men men :)

Jeg venter også på innkalling.. over en uke siden legen sendte henvisningen på nytt, etter den ikke kom fram første gang. En mnd siden jeg var på kontroll. Litt utålmodig nå :p
Sender legen på papir?
Merkelig at det tar såååå lang tid.
Du kan jo evt ringe sykehuset IG høre om de har veldig lang tildelingstid.

Jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig! Til tross for å sett superfrisk baby på tul 12+5 og hjertelyd hos jordmor i uke 14. Er ikke en nervøs person til vanlig, men svangerskapet gjør meg gal føles det ut som :o

Sender legen på papir?
Merkelig at det tar såååå lang tid.
Du kan jo evt ringe sykehuset IG høre om de har veldig lang tildelingstid.
Henvisningen sendes digitalt fra legen til fødepol, men innkallingen sendes i posten. Jeg ringer fødepol i morgen og spør om de nå har mottatt henvisningen. Hvis ikke må det jo være noe gærent med dataoverføringen... Er 13+2 i dag og litt redd for å få ultralyd veldig sent dersom alle timene i uke 18-20 er fullbooket :/

Jeg fikk Oul i uke 20, syns det var litt sent eller er det vanlig? Fikk i uke 17 med nr 1

Er vanlig å ha uke 18-20 mener jeg å ha lest. Spørs jo på køen på avdelingen :)
Jeg var uke 9 da henvisningen ble sendt. Så kan hende det var mange ledige timer.

Back
Topp