OUL, må tilbake!

Klar for å bli 2 barnsmamma :D <3

Blir kjent med forumet
Hei:)
Vi var på OUL i dag, men lille babyen lå så sammenkrøllet og nektet å flytte på seg. Så jordmoren fikk ikke gjort målingene hun skulle.. så då er det to uker til med venting før vi får fastsatt termin..!

Noen andre som har opplevd å komme på OUL også må man komme tilbake?:P

Vi var på OUL i dag, men lille babyen lå så sammenkrøllet og nektet å flytte på seg. Så jordmoren fikk ikke gjort målingene hun skulle.. så då er det to uker til med venting før vi får fastsatt termin..!

Noen andre som har opplevd å komme på OUL også må man komme tilbake?:p

Sniker fra mars: Da jeg kom til OUL lå lille sammenkrøllet i en ball så langt til høyre som det var mulig å komme. jordmor fikk gjort målingene, men fikk ikke sett godt nok på anatomien, så jeg måtte tilbake noen uker senere :P

Har ikke vært på oul.. men på de tidlige ultralydene har jeg drukket cola/saft ca 30 min før timen.. da ligger ikke mini stille ;)

Med storesøster måtte vi tilbake fordi de ikke fikk sett godt nok på hjertet. Jordmor mistenkte mellomgulvsbrokk fordi de ikke så mellomgulvet osv..bare styr. Var inne igjen i slutten av januar. Hadde termin 20.mai.

Vi måtte tilbake med storebror, han satt i yogastilling nede i bekkenet og de fikk hverken sjekket hjerte eller kjønn. Så da ble det to uker med venting:p Håper vi slipper det denne gangen.

Vi skal tilbake om to uker. Frøkna lå mye med ryggen til og da var det ikke så lett å få et fint bilde av hjertet [emoji6]

Var på OUL igår, og må tilbake i romjula. Bebis sprellet så mye att jordmor fikk ikke målt det ho ville, og ikke fant vi ut kjønnet. :)

God å høre det ikke bare er oss som opplever det:P
Jordmoren skjønte ikke at babyen ikke skiftet stilling for det var masse bevegelser :P Så vi får håpe babyen ligger bedre neste gang så de får sjekket alt:) Bare håper ikke h*n sprader med beina så vi ser om det er gutt eller jente siden vi ikke vil vite det:)

Noen andre som har opplevd å komme på OUL også må man komme tilbake?:p

vi må også tilbake en tur. Mini har gjemt seg så til de grader langt nede i bekkenet mitt at hun måtte ta i såpass hardt med apparatet at det gjorde ganske vondt, og fikk fortsatt bare sett et hode og noen veivende armer. Skal tilbake på torsdag, to og en halv uke etter forrige forsøk :)

God å høre det ikke bare er oss som opplever det:p
Jordmoren skjønte ikke at babyen ikke skiftet stilling for det var masse bevegelser :p Så vi får håpe babyen ligger bedre neste gang så de får sjekket alt:) Bare håper ikke h*n sprader med beina så vi ser om det er gutt eller jente siden vi ikke vil vite det:)

Det er akkurat det jeg også er bekymret for, at vi ufrivillig skal få vite kjønn på oul :p

Back
Topp