OUL imorgen [emoji1319]

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Endeliiiiig er det vår tur til å dra på OUL imorgen! Hele familien er så spente på hvem som gjemmer seg inni magen.. Kjønn er ikke SÅ viktig, men det blir likevel hakket mer virkelig for oss (ikke minst for de eldre søskenene) å få vite bittelitt mer om hvem vi skal møte i mars [emoji177] Selv er jeg ekstra spent på om morsfølelsen min stemmer på at de tok feil på TUL hvor de sa det var eneggede tvillinger [emoji23] Jeg føler nemlig sterkt at det er både en gutt og en jente der inne... Men tenker også mye på jentenavn for tiden, så kanskje det viser seg å være to jenter...? Fryktelig spennende [emoji23]
Og vi krysser såklart fingrene for at alt står bra til med tvillingene våre... det er selvfølgelig det viktigste av alt [emoji5][emoji177]

Lykke til [emoji7]

Tusen takk! Ja, dette blir absolutt en veldig spesiell opplevelse [emoji4]

Gratulere med to gutter :) kunne de se om det var en eller toegga?

(Foresten ut fra OUL oversikten ser det ut som at alle tvillingbabyene i gruppen er gutter)

Gratulere med to gutter :) kunne de se om det var en eller toegga?

(Foresten ut fra OUL oversikten ser det ut som at alle tvillingbabyene i gruppen er gutter)

Morsomt, det har jeg ikke tenkt på!

De var faktisk ikke helt sikre. Det er visst egentlig litt for sent å si, men det var noen ting som tydet på det ene, og noen ting som tydet på det andre. De klarte ikke å se om de deler morkake, så vi skal tilbake til en ekspert på fredag og få vite akkurat det. Så blir vi tett fulgt opp, hvertfall [emoji4]

Gratulerer [emoji170][emoji170]

Back
Topp