Oul idag (endelig)

Dirtsa

Forelsket i forumet
Fikk termin 26/02 og beskjed om at jeg ikke får lov å gå over tiden ivertfall! (Pga svangerskapsforgiftning tidligere) så da blir jeg her på februar! :)

Alt sto bra til med den lille, og vi venter overraskende nok ei lita prinsesse! <3
Har hatt skikkelig guttefølelse, så vi ble ganske sjokkerte! <3

Gratulerer med ei jente :)

- Flittig bruker av app'en ;)

gratulerer så masse med jente ! det blir stas!

Gratulerer! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer!
Hadde sf sist jeg også så mulig jeg får i januar :p Greit å vite at man ikke går overtid da ;)

Hei, ser både du og ei lenger nede skriver at dere er lovet å ikke gå over tiden siden dere hadde svangerskapsforgiftning sist. Jeg hadde også det og ikke hørt noe om dette?:(

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Hei, ser både du og ei lenger nede skriver at dere er lovet å ikke gå over tiden siden dere hadde svangerskapsforgiftning sist. Jeg hadde også det og ikke hørt noe om dette?:(

Forrige gang var gutten min veldig dysmatur (undervektig i forhold til svangerskapsuke) dette og at jeg allerede har HØYT blodtrykk og 1+ protein i urinen allerede er grunnen til at de ikke vil at jeg skal gå over tiden :)

Ta opp med legen din dersom du er bekymret :)

Ikke hørt noe om det om meg jeg heller.

Men er liksom sikker på at jeg får sf igjen og da går jeg ikke til termin.

Gratulerer med jente på vei! :) Godt du blir tatt vare på..

Back
Topp