Endelig er dagen her, om bare et øyeblikk. Kjenner at med denne 2. gangen som gravid er jeg litt mer engstelig enn jeg var med første. Jeg tenker mer på at jeg ikke kan ta det for gitt at alt er perfekt og i beste stand. Alt var perfekt med storesøster, og jeg håper og tror at det er det nå også. Men jeg vet at det ikke trenger å være det. Er spent på om det er jente eller gutt, eller kanskje begge deler. Med tanke på at storesøster er bare halvannet år når babyen kommer er det kanskje best med èn baby i magen.
Det jeg tenker på er om morkaka ligger på et fint sted. Jeg kjenner masse spark, så den er ikke foran på magen men tenk om den dekker utgangen og jeg må ta keisersnitt. Tenker også på om det er hjertefeil eller organfeil på lille skatten. Ting jeg ikke viet noen tanke med første i det hele tatt.
Men dog så gleder jeg meg så mye at jeg blir helt sprø. Lurer på om jeg skal legge meg nå klokken 20:40, det virker så deilig med tanke på at jeg er sliten og vondt i ryggen + tiden til ul går fortere. Ingenting er vel bedre enn å våkne frisk og uthvilt til en så stor dag
Teller timer og minutter igjen. Har time på Kalnes sykehuset klokken 09:00. Storesøster våkner i 7- tiden, så vi rekker å gjøre oss klare før pappa kommer hjem fra jobb, kjører henne til besteforeldre og oss videre til sykehuset. Har tenkt nøye gjennom dette skjønner dere.
Var egentlig ingenting jeg ville med dette. Bare få ut litt spenning kanskje. Lykke til til dere andre som skal ha UL snart, og håper det gikk fint med dere som har hatt
Det jeg tenker på er om morkaka ligger på et fint sted. Jeg kjenner masse spark, så den er ikke foran på magen men tenk om den dekker utgangen og jeg må ta keisersnitt. Tenker også på om det er hjertefeil eller organfeil på lille skatten. Ting jeg ikke viet noen tanke med første i det hele tatt.
Men dog så gleder jeg meg så mye at jeg blir helt sprø. Lurer på om jeg skal legge meg nå klokken 20:40, det virker så deilig med tanke på at jeg er sliten og vondt i ryggen + tiden til ul går fortere. Ingenting er vel bedre enn å våkne frisk og uthvilt til en så stor dag
Var egentlig ingenting jeg ville med dette. Bare få ut litt spenning kanskje. Lykke til til dere andre som skal ha UL snart, og håper det gikk fint med dere som har hatt
er rart det der, med nr 1 gleder man seg kun til UL, nr 2 var jeg mer bekymret og på nr 3 holdt jeg høvelig pusten for jeg var så nervøs.