OUL i morgen....

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
og jeg gruer meg som vanlig...alt av tanker kommer opp, fra fortiden...og nye... gleder meg jo og litt da, til å se vårt lille nurk...ingen ting som tyder på at det er noe galt...men tankene er der likevel...
kjenner liv daglig nå..i form av små bobler som sprekker noen få ganger...opp til to ganger om dagen..det er så herlig... samtidig som det kjennes ut som luftbobler...men jordmor mener det er liv :)
ønsk meg lykke til og kryss fingrene for at alt er supert bra med lille miraklet vårt...
kommer med en oppdatering i morgen ..

Masse lykke til!! :)

Lykke til med rutine-UL i morgen! Det blir garantert en positiv opplevelse denne gangen, så senk skuldrene og gled deg. Ikke lenge til du allerede er halvveis heller. Jeg synes tiden flyr, selv om du nok ikke opplever det på samme måte selv. Sender deg mange lykkeønskninger for morgendagen! :)

Masse lykke til i morgen!!

I dag er fingrene krysset for deg! :) Dette går garantert bra, så høyst sannsynlig blir det en gledelig og flott opplevelse.

Lykke til i dag!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Masse lykke til idag :) Dette går nok fint :) men forstår at du er engestelig etter opplevelsen du har hatt. Men du skal nok se nurket har det fint inni magehuset ditt <3

Hvordan gikk det i dag?

hei :) nå er jeg hjemme igjen...alt så fint ut, lille miraklet vårt hadde det kjempe fint i magen og alt så bra ut, er så lettet... og så klarte vi ikke holde oss...vi venter en liten frøken <3 fikk ny time til ultra om 5 uker til...
er ganske lettet nå...selv om jeg ikke klarer å slippe frykten helt enda...
men mer og mer glede kommer <3 forelsket i den aktive herligheten vår,
terminen flyttet en dag tilbake <3 :)

Weee!!! Gratulerer med jente!:) Lurer på om alle får jenter her inne jeg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer kjempe masse med en jente :) denne gangen skal det gå bra hele veien :)

Skikkelig jentebooom, så gøy. Gratulerer så mye med frisk lita frøken i magen :)

Back
Topp