OUL i morgen

FrKanin2014

Forelsket i forumet
Kl 1230 på sykehuset i porsgrunn. .får en mer nøyaktig termin men også mer info ang keisersnitt å sånn..spent på hva de sier å når jeg evt får time til samtale ang det... siden jg får planlagt keisersnitt så skal foreldre pengene starte ut i fra da å ikke ternin dato. Mye å forholde seg til!!

MEN gleder meg til å få se lille gutten i magen igjen å få bekreftet at alt fremdeles ser bra ut :)

Jenta mi på snart 4 år skal være med..hu gleder seg til å få se lillebror :) siden jg allerede har vært på UL sjekk å vet at alt er bra syns jg det er greit hu får være med :)

Andre som har hatt OUL i porsgrunn hos jordmor på sykehuset? ?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til :) blir nok spennende for storesøster også det!

Det gikk bra :) lille gutt vokser fint.. fikk bekreftet at det er gutt..Han viste villig frem utstyret sitt så det var ikke vanskelig å se!
Termin ble flyttet fra 18/19 til 20 august. .med planlagt keisersnitt 10-14 dager før..

Fikk også beskjed om at morkaken ligger på bakre vegg laaangt nede foran åpningen..å faren for blødninger var stor..så i stede for ekstra kontroll i uke 32 vill de ha meg inn i uke 26.! Å måtte straks ta kontakt hvis jeg skulle få blødninger før dette..

Storesøster syns det var stas.. men ble litt irritert da hun ikke så hodet til lillebroren..hehe.. roa seg når hu fikk sett han å skjønte hva hun så. :)

Det gikk bra :) lille gutt vokser fint.. fikk bekreftet at det er gutt..Han viste villig frem utstyret sitt så det var ikke vanskelig å se!
Termin ble flyttet fra 18/19 til 20 august. .med planlagt keisersnitt 10-14 dager før..

Fikk også beskjed om at morkaken ligger på bakre vegg laaangt nede foran åpningen..å faren for blødninger var stor..så i stede for ekstra kontroll i uke 32 vill de ha meg inn i uke 26.! Å måtte straks ta kontakt hvis jeg skulle få blødninger før dette..

Storesøster syns det var stas.. men ble litt irritert da hun ikke så hodet til lillebroren..hehe.. roa seg når hu fikk sett han å skjønte hva hun så. :)

Så bra du får skikkelig oppfølging da i alle fall :) det er godt å høre at gravide blir tatt på alvor! Tommel opp!

Hehe, ikke lett å væte liten ;) men bra hun fikk sett på lillebror uansett! Heldige storesøster

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp