Oul i morgen

mammatil2Venternr3

Flørter med forumet
Sommerfuglene <3
Endelig nærmer den seg. Oul har vi ventet lenge på, og nå er det under 24 timer igjen:-) kan ikke huske at jeg var like spent med de to andre, men var sikkert det;-) vi håper på å få se kjønnet i morgen, men det er jo ikke sikkert h*n vil vise seg frem;-) lurer på om dette kan være en gutt, siden graviditeten er lit annerledes enn de to andre (som er jenter). Men time will show;-)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skal også på OUL i morgen:) Føler det er en skikkelig milepæl og er bare så forventningsfull! Har jentefølelsen jeg da, men det er virkelig hipp som happ for meg. Gleder meg!! :) Lykke til!

Lykke til alle sammen :-)
På torsdag er det endelig våres tur ♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kos har det gått me dere alle ? :)

Hvordan gikk det i dag?

Vi var også i dag, og får en gutt :D

Så kjønnet selv med en gang hun satte på ul apparatet. Spurte overrasket "er det det jeg tor jeg så, en liten tisselur?" Å det bekreftet hun. Sjekket to ganger til på slutten og det var "lur" da også, så det er en gutt til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her gikk det over all forventning! Vi venter ikke mindre enn 2 gutter! Det kom som et sjokk, og vi klarer ikke helt å forstå det enda.. Men de ser friske å fine ut begge to:-)

Oioi, fra to til fire med andre ord?? Hehe, gratulerer! Det blir sikkert bra :)

Her gikk det over all forventning! Vi venter ikke mindre enn 2 gutter! Det kom som et sjokk, og vi klarer ikke helt å forstå det enda.. Men de ser friske å fine ut begge to:)

Oi, så fantstisk. Kan tro på at det kom som et sjokk, men så utrolig hyggelig, og bra at alt sto bra til med begge to :-)

Gratulerer me 2 stk friske gutter :) sikkert ein merkelig følelse å plutselig få vite at ein ska bli mamma t 4 ;)

Back
Topp