Oul i morgen

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Håper jeg får sove i natt - er SÅ spent. Selvfølgelig time sent på dagen, 14:30. Håper alt står bra til der inne i hvertfall.... tvi tvi

Lykke til imorgen! :-)
Jeg vet nå hvordan det føles. Og det er en så utrolig fin opplevelse! :-)
Forrige graviditet hadde jeg så mange ultralyder, allerede fra uke 12. Det var rett og slett fordi jordmor hadde ultralydapparat på kontoret sitt.
Men da oul kom var det liksom ikke like "spesielt".
Denne gangen har jeg ikke hatt noen ultralyder tidligere, og det gjorde oul til en så utrolig fin opplevelse! :-)
Mye skyldtes sikkert at jeg var mer bekymret nå også da, så bekreftelsen på at alt var bra var så viktig for meg, i forhold til forrige gang, hvor jeg var bekymringsfri! :p

Les en bok eller noe på sengen, og prøv å tenke på noe annet. Jeg sovnet jo med blad i hånden... Hi hi! :-)
Lykke til imorgen! :-)

Lykke til i morgen! :)

Masse lykke til, jeg har å time i morra. Er forferdelig spent, magen slår salto bare jeg tenker på det.... :)
det går nok så bra for oss begge! :)

Lykke til imorgen! :)
Jeg vet nå hvordan det føles. Og det er en så utrolig fin opplevelse! :)
Forrige graviditet hadde jeg så mange ultralyder, allerede fra uke 12. Det var rett og slett fordi jordmor hadde ultralydapparat på kontoret sitt.
Men da oul kom var det liksom ikke like "spesielt".
Denne gangen har jeg ikke hatt noen ultralyder tidligere, og det gjorde oul til en så utrolig fin opplevelse! :)
Mye skyldtes sikkert at jeg var mer bekymret nå også da, så bekreftelsen på at alt var bra var så viktig for meg, i forhold til forrige gang, hvor jeg var bekymringsfri! :p

Les en bok eller noe på sengen, og prøv å tenke på noe annet. Jeg sovnet jo med blad i hånden... Hi hi! :)
Lykke til imorgen! :)

Tusn takk! Sovner nok med episode av greys anatomy på i kveld ;)

Lykke til i morgen :-) Nyt minuttene "sammen med" den lille :-)

Lykke til i morgen! <3

Lykke til begge to. Blir spennende høre hvordan det har gått..:)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Lykke til :) Håper du fikk sove til slutt :)

Tusen takk alle sammen :) Nå har nervene begynt å komme for fullt; tripper hvileløst rundt på gulvet og kaster opp av ren nervøsitet, hehe. Har ikke time før 14:30 - føles jo bare SÅ lenge til, hehe.. Nå håper jeg jo at barnet er frisk og utvikler seg som det skal. Kan man få ett mål på hvor mange cm er babyen i dag og hvor mye den veier ca? Jeg krysser fingrene! Vet i hvertfall at det ikke var noe veskeansamling i nakkefolden fra tidligere ul og at den da hadde ti fingre og ti tær samt at hjernen var utviklet som den skulle, men nå kan de kanskje sjekke hjertet osv?

Tvi Tvi :) Skal holde dere oppdatert!

Back
Topp