Oul i morgen!

høst+sommerbarn

Betatt av forumet
Gleder meg så utrolig til oul i morgen! Håper så inderlig at alt er som det skal, også er det veldig kjekt viss de kan se hvilket kjønn det er :) Gleder meg også til å få bilder med hjem som jeg kan se på når terminen virker langt borte. Med storesøster så fikk vi veldig bra bilder i profil, hadde vert kjekt om vi fikk det denne gangen også, så kansje vi kan se om de ligner ;) Viss de ser hvilket kjønn det er så blir det ihvertfall litt shopping til den lille, føler det hele blir litt mer virkelig da. Dere som allerede har vert på ordinær ul, hvordan gikk det?:)

Vi fikk kjempegodbiografi klare bilder av storebror. Denne gangen ville han ikke ligge i 'fin' profil og bildene ble ikke så gode. Slapp å betale for bildene da ;)
Frisk og fin gutt i magen min :)

Lykke til! Vi hadde ei veeeeldig aktiv frøken i magen så bildene ble ikke noe fine, men alt så heldigvis bra ut (:

Jeg skal også i morgen :-) Gleder meg veldig!! Lykke til :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Vi skal også i morgen. Heldigvis kl 9.30 så jeg slepper å vente helt ut på ettermiddagen :P

Vi skal også :) Gleder meg! Men har hørt noen skrekkhistorier i det siste... Folk som feks ikke har fått vite kjønn pga at "det er nå ikke derfor man er på ultralyd!" :o
Krysser fingrene for oss alle :)

lykke til dere som skal! :) Og gratulerer til dere som hadde friske fine babyer i magen ! :D Tina pusen: vi skal klokken 9 så vi slipper også å vente heldigvis :D Caledonia: Ja selv om det ikke er så viktig så er det jo utrolig kjekt om de kan se det oog litt kjipt viss man ikke får;)

Jeg skal i morgen klokka ti over åtte :D gisp

Back
Topp