OUL i morgen ! Gru-gleder meg...oppdatert!!!

Kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå, men det gleder meg å høre innstillingen din. Ingenting er avgjort og leger tar ofte feil! Jeg håper så inderlig at det kan behandles og at jenta deres vil bli frisk. Tenker veldig på deg! Varm klem
 
Ble veldig lei meg da jeg leste dette. Jeg håper ting går bra, det kan jo fortsatt gå bra! Det blir tøft for dere dog. Masse lykke til dere og lille.
 
Tenker masse på dere det skal dere vite! VI er mange her som sender haugevis med gode tanker :Heartbigred
 
Dagene siden vi fikk beskjeden har vært lange. Stort sett bruker jeg tiden til å lese om alt jeg kommer over om tilstanden.
Babyen er like livlig som før og jeg nyter hver eneste bevegelse jeg kjenner <3
Jeg håper og ber så inderlig om at vi er noen av de heldige som kommer oss igjennom dette.
 
Dagene siden vi fikk beskjeden har vært lange. Stort sett bruker jeg tiden til å lese om alt jeg kommer over om tilstanden.
Babyen er like livlig som før og jeg nyter hver eneste bevegelse jeg kjenner <3
Jeg håper og ber så inderlig om at vi er noen av de heldige som kommer oss igjennom dette.
Tenker mye på dere og den beskjeden dere har fått og må forholde dere til. Små svangerskapsplager blir uvesentlige når man vet at andre går igjennom noe sånt. Du får prøve og nyte alle gode tegn, tenke så positivt som det lar seg gjøre så skal vi krysse fingre for den lille. Jeg vet at mirakler skjer hver dag, i går opplevde vi et i min familie. Sender alle gode tanker til dere❤️
 
Tenker mye på dere og den beskjeden dere har fått og må forholde dere til. Små svangerskapsplager blir uvesentlige når man vet at andre går igjennom noe sånt. Du får prøve og nyte alle gode tegn, tenke så positivt som det lar seg gjøre så skal vi krysse fingre for den lille. Jeg vet at mirakler skjer hver dag, i går opplevde vi et i min familie. Sender alle gode tanker til dere❤️
Tusen takk for gode ord. :Heartred Det gleder meg å høre om mirakelet i familien din. Det gir meg håp :Heartred
 
Sender alle gode tanker til dere <3
 
Tenker på dere i dag <3
 
Det gikk dessverre ikke så bra med babyen. Den har en tilstand som kalles Hydrops fetails. Det samler seg væske ulike steder i kroppen . Vår baby har væske i magen og noe rundt hjertet. Prognosene er svært dårlige. Men vi aner ikke hva de kommer av. Har derfor tatt fostervannsprøve og blodprøver. Skal tilbake på Rikshospitalet på mandag for å se om dette utvikler seg. Har lest noen solskinnshistorier, men de er dessverre få av.

Babyen er forresten ei lita jente <3 noe jeg har ønsket meg i alle år.. Vi gir ikke opp ennå. Håper på et mirakel <3

Nei så trist! Gråter her jeg leser :( Den største frykt blir virkelig når en får vite at noe ikke er som det skal!
Håpet på at dette går bra må du beholde! Solskinnshistorier finnes, det gjør de :) og de er de du må ta vare på <3 Vet ingenting om hvordan du og dere har det, men har selv et nært familiemedlem som har fått en diagnose med svært dårlige prognoser.. Og håpet er det eneste en har i slike situasjoner! jeg tenker mye på dere og det dere går igjennom, sender deg en stor klem <3
 
En ny oppdatering etter legetimen på Rikshospitalet i dag.
Tilstanden er den samme.
Ingen økning eller reduksjon av væsken.
Alle prøver sålangt er normale.
Væsken i segselv skader ikke barnet, men de finner ikke årsaken til den.

De har tatt noen nye tester som de forventet er normale di også. Men må sjekke dem for å utelukke.
De kunne se at urinblæren er litt lite. Det KAN skyldes at det er et lite hull i blæren, som igjen kan forårsake væsken. Men det er bare gjetning.
Hjertet slår som bare det og det er masse liv i jenta vår. Alle organer fungerer som de skal.

Så da må vi vente en uke til, frem til neste kontroll. Vi kan bare håpe det ikke blir værre ❤️Takk for alle lykke ønsker! Dere er herlige alle sammen ❤️
 
Jeg synes dette er godt nytt :) Krysser alt jeg har for at dere vil få positive svar også i fremtiden <3
 
Back
Topp