OUL i morgen ! Gru-gleder meg...oppdatert!!!

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Er babyen frisk? Gutt? Jente? Er det noe galt med plassering av morkaken? Spørsmålene er mange. 13.30 i morgen får vi svarene.... Lurer på om jeg får sove i natt.
Natt til i går drømte jeg at jeg fikk en frisk og fin gutt er så spent og nervøs på en gang!!!!!
 
Lykke til!!! :-D Jeg gleder meg skikkelig, en uke til det er min tur å ligge våken og gruglede meg! :)
 
Lykke til! Jeg var også kjempenervøs, men det gikk som en drøm. Venter ei frisk og fin lita jente. Håper alt går bra for dere også :)
 
Er babyen frisk? Gutt? Jente? Er det noe galt med plassering av morkaken? Spørsmålene er mange. 13.30 i morgen får vi svarene.... Lurer på om jeg får sove i natt.
Natt til i går drømte jeg at jeg fikk en frisk og fin gutt er så spent og nervøs på en gang!!!!!
Vi også skal i morgen, til akkurat samme tid! Har mange spm jeg også, men krysser fingrene for at alt er bra. Har kjent masse bevegelser fra knøttet de siste dagene, tar det som et godt tegn:)
Lykke til i morgen!;)
 
Tvi tvi, skal selv på UL nå kl elve, gleder meg til å se blippis igjen:) kommer nok til å bli en fin opplevelse :) PS noen håpe for kjønn?
 
Lykke til :) Har ikke fått innkalling enda, misunnelig! :)
 
Back
Topp