OUL i går :)

Trollunn

Trollunn
Var altså 17+1 i går da. Så det ble litt for tidlig for jordmora å se alt hun ville se. Bl.a. hjertet.
Meeen alt hun såg var kjempebra :)
Og målene hun tok tilsvarte nøyaktig 17 uker, jfr. IVF-terminen.
Tjohoooo :):)
Såg IKKE kjønn da... tror jeg er eneste her inne hvor de ikke har sett kjønn. Typisk.
Men skal inn om 4 uker igjen, så da mente hun at de skulle se godt etter :) :P

Gubben tror han såg en snopp...jeg tenkte også at det der er en gutt.
Hehehehe.

Er så lykkelig nå at jeg svever!!! Tenkt så heldige vi har vært!!! Håper det fortsetter slik
:angel13

Bra at alt såg bra ut. Hvorfor var du så tidlig??

Bra at alt såg bra ut. Hvorfor var du så tidlig??
Joda, det var slik at jeg fikk innkalling til OUL forrige helg. Der var jeg satt opp til uke 22! Så da ringte jeg og spurte om det stemte...da jeg tenkte at det måtte være for sent (jfr anbefalinger om UL mellom uke 17-19/18-20).
Fikk med en gang ny time, som altså var i går. Jeg tenkte ikke så mye på at det kunne være for tidlig, men jeg sa jo fra hvor langt på veg jeg var da, i alle fall gav jeg dama IVF-datoen (uttak og innsett). Trodde egentlig 17 uker var innafor da.
Ifølge utregning ift IVF-uttak, så skulle jeg være 17+3 ( etter kalkulator på nett). Var ifølge jordmor i går 17+1.

Gikk jo bra, men det var utydelige strukturer så tidlig, som jordmora sa. Vi også såg på sjermen, at det var vanskelig å definere 4 kammer på hjertet. Alt anna fikk hun målt fint, men altså hjertet som skal sjekkes en gang til.

Ikke 100% sikker på kjønn her heller :) selv om JM sa mest sannsynlig jente så har ikke jeg turt å løpe å kjøpe litt nytt tøy i rosa ;) blir nok 3D på oss litt senere. Vi gjorde det med nr 1 så må nesten det nå og - må være likt syns jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp