OUL i går

cici84

Blir kjent med forumet
Da var mannen og jeg på OUL i går på ullevål og termin ble flyttet fra 19 til 29 oktober og det blir en gutt. Skal tilbake fredag for hun sa tarmer var hvit, men hun tror det er maskinen som hun ikke hadde brukt før. Sa at det var ingentting og bekymre seg over, men at legen skal dobbelskjekke. Kanskje jeg får litt mere bilder. Fik kun ett av hodet og ett av ene foten. Hvor mange bilder bruker man å få?

Vi var også på ul i går, og blir vist gutt her også :) vi fikk 2 bilder, men de er nokså uklare syns jeg.

var på oul i dag, jeg fikk 8
men var noen som ikke er så klare,
noen er veldig klare, med sønnen min fikk jeg 5 stykker ser jeg her,
så vet ikke hva som er vanlig

sendt fra min iPhone

Jeg fikk 4 bilder.. to av barnet fra siden, og to hvor det vises kjønnet :)

Gratulerer :) Fikk med 3 bilder jeg, bare tilfeldig tror jeg, hun ville jeg skulle ha i litt forskjellige stillinger :)

Gratulerer med gutt! :) Vi fikk fem bilder. Ikke alle som var så veldig tydelige ;)

Gratulerer så mye! Får tro alt er i orden, så kan du glede deg over å se lille guttebabyen din en gang til :)

Jeg fikk 7-8 stk denne gangen. Mange, men ikke superskarpe og mange ganske like. Er nok litt forskjellig :)

Gratulerer :-) Vi fikk tre bilder, men tror det var litt tilfeldig da hun bare plukket ut noen fra alle hun skrev ut.

Back
Topp