OUL i dag

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Med førstemann var nervene i høyspenn, men nå var jeg ganske avslappa. Ble justert to dager tilbake til 17+2. 17 cm og hjerteslag på 150. En liten lillebror som kommer:)

42,8% gravid
17+2
Uke 18
Trimester: 2
Kalendermåned: 4
Gravidmåned: 5
121 dager gravid
67 dager til 3. Trimester
162 dager til termin

Med førstemann var nervene i høyspenn, men nå var jeg ganske avslappa. Ble justert to dager tilbake til 17+2. 17 cm og hjerteslag på 150. En liten lillebror som kommer:)

42,8% gravid
17+2
Uke 18
Trimester: 2
Kalendermåned: 4
Gravidmåned: 5
121 dager gravid
67 dager til 3. Trimester
162 dager til termin
Gratulerer, så gøy! :Heartred

Og det jeg syns er morsomt er at vi tuller med hvilket kjønn vi får utifra pulsen og mytene rundt det (jeg var hos jordmor igår og målte den da). Men du er enda eksempel på at sånne ting bare er tull og for moro skyld, pulsen tilsvarer jo jente :hilarious: Men jeg syns det er gøy å leke seg med sånt, hvorfor ikke. :knegg:

Gratulerer så mye med en gutt på vei :love017

Og det jeg syns er morsomt er at vi tuller med hvilket kjønn vi får utifra pulsen og mytene rundt det (jeg var hos jordmor igår og målte den da). Men du er enda eksempel på at sånne ting bare er tull og for moro skyld, pulsen tilsvarer jo jente :hilarious: Men jeg syns det er gøy å leke seg med sånt, hvorfor ikke. :knegg:

Jeg har vært på to tul og blitt målt til over 150 begge gangene (153 eller noe sånt). Fikk vite 12+6 at vi venter en gutt :p

Minstegutten vår hadde en puls på 150 når jeg gikk gravid med han:) Men er gøy å tøyse litt med det da:) samme med kinesiske kartet men det har faktisk stemt begge gangene med meg:) blir spennende å se om det stemmer denne gangen å da:)

Minstegutten vår hadde en puls på 150 når jeg gikk gravid med han:) Men er gøy å tøyse litt med det da:) samme med kinesiske kartet men det har faktisk stemt begge gangene med meg:) blir spennende å se om det stemmer denne gangen å da:)
Kinesiske kartet stemmer med puls-teoriem, men stoler ikke på noen av de, er jo 50/50 :hilarious: Men blir spennende å se neste uke :hilarious:

Kinesiske kartet stemmer med puls-teoriem, men stoler ikke på noen av de, er jo 50/50 :hilarious: Men blir spennende å se neste uke :hilarious:
Ja, bare 14 dager til vi skal på oul så blir spennende å se:) Babyen hadde puls på 148 når jeg var innom å fikk høre hjertelyden❤

Gratulerer med alt vel og gutt på vei!

Så gøy, gratulerer med gutten :)

Gratulerer så mye med en gutt på vei :love017
Gratulerer så mye med gutt:)
Gratulerer med alt vel og gutt på vei!
Herlig, gratulerer med en liten gutt på vei :)
Gratulerer så mye:Heartblue
Gratulerer så mye :)

Tusen takk! Gleder meg nå til tydeligere spark og hver dag for at det skal bli ennå mer virkelig:)

Gratulerer så mye :)

Back
Topp