Oul i dag

Lenja86

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
I dag var d vår tur å dra på oul[emoji170]alt var fint med den lille[emoji170]»han» var litt umulig å få bilde av,da «han» helst ville gjemme seg...ligger med ryggen mot magen min,å rompa helt nede ved blæra mi...så ikke rart jeg kjenner så mye enda... ble flyttet fra termin 28.mars til 31.mars,men fortsatt i mars gruppa da[emoji16][emoji1310] morkaka mi ligger selvfølgelig foran da,samme som med mi siste frøken[emoji53] får håpe den flytter på seg så jeg ikke opplever det samme som sist[emoji171] vil ha en normal fødsel [emoji170] men får ta livet med ro å ta ting som det kommer[emoji56][emoji1305] er hjemme med syk datter i dag,å Gud hvor deilig d har vært å hatt mandagen fri[emoji16][emoji171]
59e1590df2a3235b7b236451bd05cee4.jpg

Så hærlig [emoji5] Masse lykke til fremover, jeg krysser fingrene for at morkaka flytter seg [emoji173]️

Tusen takk[emoji16][emoji170]ja vi krysser fingre for d[emoji16] vil IKKE ha keisersnitt[emoji849]Men må man så må man...men håper kroppen ordner opp å flytter på d som trengs [emoji16]

Gratulere med fin liten gutt :)

Tusen takk[emoji16]men Jeg vet ikke hva det blir,derfor jeg skrev «han» i tegn [emoji16] vi skal ikke vite denne gangen [emoji16][emoji170]men jeg tror selv det blir gutt,derfor sier jeg han hele tiden [emoji23]

Var også på oul i dag:) min ligger også med ryggen mot magen min, sånn at vi fikk ikke sett så mye[emoji848] men fikk ny time neste uke sånn at de får tatt de måla de trenger, så da får jeg en ny sjanse:) fikk ikke tatt bilder en gang for alt vi fikk se var ryggraden, en pung og en penis[emoji23][emoji23]

Var også på oul i dag:) min ligger også med ryggen mot magen min, sånn at vi fikk ikke sett så mye[emoji848] men fikk ny time neste uke sånn at de får tatt de måla de trenger, så da får jeg en ny sjanse:) fikk ikke tatt bilder en gang for alt vi fikk se var ryggraden, en pung og en penis[emoji23][emoji23]

Hehe,Da får vi krysse fingre [emoji1308] for at dere får se litt mer til uka [emoji16][emoji170] ikke så morro å vise frem ett bilde av en rygg å pung [emoji51][emoji85][emoji23][emoji16]

Gratulere me gutten [emoji4] fint bilde!

Back
Topp