Oul i dag :)

Sun_shine

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Sensommerbarna 2019
Har ventet så lenge på denne ultralyden, og gruet meg litt i dag. Men alt så bra ut og det ser ut som det blir en jente :)
Føles helt uvirkelig. For jeg kjenner ikke noe til magen, men hun både sparket og slo inni der så kommer vel til å merke henne etterhvert.

Så stas - gratulerer! :) Jeg kjenner heller ikke noe særlig enda, men så en frisk og rask jente.

Har ventet så lenge på denne ultralyden, og gruet meg litt i dag. Men alt så bra ut og det ser ut som det blir en jente :)
Føles helt uvirkelig. For jeg kjenner ikke noe til magen, men hun både sparket og slo inni der så kommer vel til å merke henne etterhvert.
Gratulerer:D Så koselig å se bevegelsene deres<3 Hu mi lå og smatta skikkelig med munnen, utrolig søtt:)

Så deilig å endelig ha hvert på oul! :)
Gratulere ❤ du merker henne nok snart ❤

Gratulerer med jente :-D Jeg kjenner heller ingenting, men vet at han er riktig så aktiv der inne :-)

Det kommer du helt sikkert!! Så artig med UL, snart min tur :D (imorgen)
Gratulerer med jente i magen :)

Tusen takk alle sammen :) jeg smiler og gråter litt om hverandre nå.

Gratulerer så mye! Jeg kjenner heller ikke noe enda, men på UL var det rimelig mye aktivitet inni der. Skikkelig rart at det går an :)

Back
Topp