Litamor1107
Forelsket i forumet
Har vært på oul i dag, og det gikk helt fint til tross for at legen var spansk og snakket lite norsk. Gikk en del på engelsk, men lillebror er frisk og fin. Til min store overraskelse hadde de fått 3D ul siden forrige svangerskap
Fikk fine bilder av vakkerskatten<3.
Mamma fikk være med denne gangen (i tillegg til mannen min). Dette er hennes tolvte (og siste) barnebarn (vi er 4 søsken altså!), men første gang hun har fått være med. Hun var veldig fornøyd
Legen var ikke så nøye på å sette termin sa han. Ungen kommer når den kommer, og det er ganske vanskelig å si eksakt uansett. Men menstermin var 18.05.16 og han flyttet meg til 14.05.16
På den private ul'en vi hadde i London gjorde hun flere mål og mente termin skulle være ca 07.05.16, men det er heldigvis ikke SÅ stor forskjell. Nå kan jeg begynne å regne på permisjonen
Mamma fikk være med denne gangen (i tillegg til mannen min). Dette er hennes tolvte (og siste) barnebarn (vi er 4 søsken altså!), men første gang hun har fått være med. Hun var veldig fornøyd
Legen var ikke så nøye på å sette termin sa han. Ungen kommer når den kommer, og det er ganske vanskelig å si eksakt uansett. Men menstermin var 18.05.16 og han flyttet meg til 14.05.16