Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh? Hva mente de var termin og hva mener du??Godt vi er to om å være uenig m demJeg har ikke sjans til d dem sa..Er ikke mulig..Så jeg holder meg til den jeg og legen har og den som var på tidlig ul..
Jeg mistet i feb så har bare den blødningen å gå etter..D var den 26.feb..Jeg fikk pos test igjen alt den 20. Mars som da blir 3 uker og 1 dag etter min blødning..Så legen og jeg satt termin den 4.des, men da jeg var på tidlig ul 11. April fikk jeg se ett bankende hjerte og målingene stemte m termin vi hadde da..På oul i dag satte dem termin helt til 12 desember..D kan ikke være mulig..D er jo over en uke bak enn d vi mener..Ingen av barna har vært spes store så kan jo være d som gjør d at dem får til noe anett..Åh? Hva mente de var termin og hva mener du??
Jeg har selv hatt store slingringsmonn og nesten ingenting å gå etter da jeg med nr 1 fikk positiv test 5uker etter sist mens og med nr2 8uker etter sist mens. Så jeg har bare tatt det de sier for god fisk, som også har betydd at jeg har vært akkurat 4uker begge gangene jeg satt med positiv test.
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 01.12.14![]()
Når fødte du i forhold til de terminene du fikk da? Stemte den du fikk på ul i forhold til fødsel?Åh? Hva mente de var termin og hva mener du??
Jeg har selv hatt store slingringsmonn og nesten ingenting å gå etter da jeg med nr 1 fikk positiv test 5uker etter sist mens og med nr2 8uker etter sist mens. Så jeg har bare tatt det de sier for god fisk, som også har betydd at jeg har vært akkurat 4uker begge gangene jeg satt med positiv test.
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 01.12.14![]()
Ja jeg vil tro detNår fødte du i forhold til de terminene du fikk da? Stemte den du fikk på ul i forhold til fødsel?