OUL i dag!

gutt11og?

Elsker forumet
Da har jeg også vært på oul! Den lille krabaten hadde det veldig bra, og jeg fikk samme termin som jeg hadde fra før, 28.11.
Morkaka ligger, som jeg trodde, på fremre vegg, men jeg kjente faktisk at den sparka når jm sjekka!
Ser ut som det blir en liten prins til, men det var veldig vanskelig å se;)

Gratulere med mest sannsynlig en prins til :) :) greit å ikke få flytta termin mot desember da hvertfall.. Med første ble jeg flytta fra 25 mai til 12 juni... Crazy!!! Håper ultralyden var en fin opplevelse :)

Gratulerer :) har også vert på OUL i dag :) og her var det ingen tvil om at det var en gutt til :) fikk termin 27 (menstermin 30) :)

Gratulere med mest sannsynlig en prins til :) :) greit å ikke få flytta termin mot desember da hvertfall.. Med første ble jeg flytta fra 25 mai til 12 juni... Crazy!!! Håper ultralyden var en fin opplevelse :)
Takker :)
Helt ok opplevelse.. Men jm var drittsur.. Virkelig stått opp på feil i dag.. Så føler dagen min ikke ble som forventa... Men men.. Så lenge den lille i magen har det bra, så skal jeg vel egentlig ikke klage;)

Gratulerer så mye :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse med en mulig prins :-) synd jordmor hadde en dårlig dag, det skal ikke gå ut over de som kommer til hu. ..

Takk takk :D
Skal tilbake på vekstkotroll i uke 32 (2. oktober), så da får vi se om det er en gutt fortsatt ;)

Gratulerer:)
Vekstkontroll? Vokser han ikke som han skal?:(

Venter en liten prins 9 November <3
Frem til nå så gjør han det;) men storebror var 4620gr ved termin, så jeg spurte om jeg fikk komme på vekstkontroll denne gangen også, og det var ikke noe problem, heldigvis!

Back
Topp