Oul i dag og det blir...

Storkene

Elsker forumet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Septemberbarna 2019
Var på ultralyd i dag, 18 + 6 men ble flyttet frem til 19 + 1. Har hatt en følelse av at det ble gutt men den er jo beviselig feil siden ul viste jente. ☺️ De virket rimelig sikker så da må jeg prøve å omstille meg. Merkelig med ting man innbilder seg. Kjempe glad for at det blir en jente altså, men bare litt rart når man har vært så sikker på at det ble gutt. Andre som har hatt det på den måten?

Var på ultralyd i dag, 18 + 6 men ble flyttet frem til 19 + 1. Har hatt en følelse av at det ble gutt men den er jo beviselig feil siden ul viste jente. ☺️ De virket rimelig sikker så da må jeg prøve å omstille meg. Merkelig med ting man innbilder seg. Kjempe glad for at det blir en jente altså, men bare litt rart når man har vært så sikker på at det ble gutt. Andre som har hatt det på den måten?

Gratulerer :)
Var det samme her, jeg trodde gutt og ultralyd viste jente :)

Åh så gøy!! Gratulerer! Hadde du tul og da trodde de det var gutt siden du var så sikker på gutt?..

Jeg hadde det akkurat sånn, følte meg helt sikker på at det skulle bli en jente, men UL viste uten tvil en liten gutt :-)
Men bare noen timer etterpå så kunne det aldri ha vært noe annet, er så glad for gutten min, så omstillingen gikk veldig fort:-)
Men var litt rart når hun sa at det, måtte spørre to ganger om hun var sikker :-P hehe
Hun viste og forklarte meg også.

JA! Eksakt sånn har jeg det. Jeg har trodd hele livet at min første skulle bli ei jente, og følelsen var veldig sterk da jeg ble gravid også. Så var det en gutt på UL :p Jeg ble absolutt ikke skuffet, men jeg har fortsatt ikke klart å omstille meg 100%. Så rart å se på gutteklær, så rart å tenke på meg selv som guttemamma.

sniker fra juli: gratulerer med en liten prinsesse :D Jeg hadde skikkelig magefølelse med min datter at hun skulle være gutt. Jeg var helt overbevist om at hun var gutt. Fant ikke ut noe på oul, men måtte inn til en ekstra ul i uke 26. da så de at det var en jente. Jeg hadde alt kjøpt litt guttetøy, for jeg var overbevist om at det var gutt. Men neida, det var en jente. Fy for en omstiling i hodet! Jeg ble nesten litt skuffet, for jeg hadde SÅ guttefølelse. Men selvfølgelig ble jeg superstolt over at jeg fikk en jente. Men den følelsesmessige omstillingen, den var helt merkelig!

Gratulerer så mye! :)

Hadde det på samme måte, trodde gutt og hadde bare sett for meg det, men det var ei lita jente! Utrolig glad for det, men det er så uvant å kikke på jenteklær at jeg føler meg helt forvirra. :P Går seg nok til ganske kjapt. :)

Gratulerer med jenta! Skjønner at det blir en omstilling, ja. Jeg hadde megaguttefølelse og venter gutt. Heldigvis blir kjærligheten like stor når barnet kommer ut :)

Gratulerer :) Jeg var sikker på jente, men så var det visst en liten gullegutt :) Det tok litt tid å omstille meg ja.. veldig rart det derre.. Å at man kan ha en så sterk magefølelse på noe. Å så vet man jo at det er 50/50 så det er litt merkelig å bli sååå sjokka :p

Hadde det sånn med nr 1. Var bombesikker på gutt, og måtte omstille meg helt. Tok ikke så lang tid å omstille meg, og nå kunne jeg aldri sett for meg at det skulle vært gutt først ;) :)

Var på Ul i går. Var så sikker på at det skulle bli jente denne gangen. Svangerskapet har vært helt ulikt de to andre og jeg hadde skikkelig magefølelse på det. Men blir gutt igjen.

Gratulerer :) Godt andre også føler seg sånn. Hehe. Jeg har en jente fra før og var helt sikker på at lille i magen også var jente. Når han sa gutt skjønte jeg ingenting. Omstiller meg fortsatt. :P Gleder meg selvfølgelig men rart hvordan man er så sikker på en sånn ting også er det så fei som det kunne vært!

Gratulerer! Tenk at det var en liten gutt der inne! Det blir nok helt strålende :)

Back
Topp