Heihei,
Da har jeg vært på OUL og alt var bra!! Er så lykkelig!!![happy093 :happy093 :happy093](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-happy093.gif)
Ble flyttet 3 dager frem, så i dag er jeg faktisk 20+0, og snart halvveis, jippi!!!!!
Men så til det lille sjokket! Vi fikk vite gutt på TUL i uke 12+0. Hun sa hun var 99% sikker! Hun tok tom bilde av den lille bulen så vi fikk se. Jeg har stolt vist frem min "velutstyrte" sønn til flere..![excited001 :excited001 :excited001](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-excited001.gif)
Også i dag spør vi om kjønn..."det har jeg ikke sjekket enda" sa hun. "det sjekker vi tilslutt". Jeg tenkte at hun kan da vel ikke ha unngått å sett den lille pungen vi har sett tidligere..
Så sjekket hun kjønn, og da fikk vi høre at "dette er nok en jente". Hun sjekket fra flere vinkler, og flere ganger. Jeg kunne se 3 tydelige hvite streker. Hun virket veldig sikker.
Jeg er overlykkelig over at lille er frisk og bryr meg selvsagt ikke om kjønn, men nå er jeg litt forvirra, hehe. Har handlet masse blått, men tør ikke bytte det heller.
Har noen opplevd noe liknende?
Da har jeg vært på OUL og alt var bra!! Er så lykkelig!!
![happy093 :happy093 :happy093](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-happy093.gif)
Ble flyttet 3 dager frem, så i dag er jeg faktisk 20+0, og snart halvveis, jippi!!!!!
Men så til det lille sjokket! Vi fikk vite gutt på TUL i uke 12+0. Hun sa hun var 99% sikker! Hun tok tom bilde av den lille bulen så vi fikk se. Jeg har stolt vist frem min "velutstyrte" sønn til flere..
![excited001 :excited001 :excited001](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-excited001.gif)
Også i dag spør vi om kjønn..."det har jeg ikke sjekket enda" sa hun. "det sjekker vi tilslutt". Jeg tenkte at hun kan da vel ikke ha unngått å sett den lille pungen vi har sett tidligere..
Så sjekket hun kjønn, og da fikk vi høre at "dette er nok en jente". Hun sjekket fra flere vinkler, og flere ganger. Jeg kunne se 3 tydelige hvite streker. Hun virket veldig sikker.
Jeg er overlykkelig over at lille er frisk og bryr meg selvsagt ikke om kjønn, men nå er jeg litt forvirra, hehe. Har handlet masse blått, men tør ikke bytte det heller.
Har noen opplevd noe liknende?