OUL i dag, gutt ble til jente ;) What?

Linsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Heihei,

Da har jeg vært på OUL og alt var bra!! Er så lykkelig!!:happy093

Ble flyttet 3 dager frem, så i dag er jeg faktisk 20+0, og snart halvveis, jippi!!!!!

Men så til det lille sjokket! Vi fikk vite gutt på TUL i uke 12+0. Hun sa hun var 99% sikker! Hun tok tom bilde av den lille bulen så vi fikk se. Jeg har stolt vist frem min "velutstyrte" sønn til flere..:excited001

Også i dag spør vi om kjønn..."det har jeg ikke sjekket enda" sa hun. "det sjekker vi tilslutt". Jeg tenkte at hun kan da vel ikke ha unngått å sett den lille pungen vi har sett tidligere..

Så sjekket hun kjønn, og da fikk vi høre at "dette er nok en jente". Hun sjekket fra flere vinkler, og flere ganger. Jeg kunne se 3 tydelige hvite streker. Hun virket veldig sikker.

Jeg er overlykkelig over at lille er frisk og bryr meg selvsagt ikke om kjønn, men nå er jeg litt forvirra, hehe. Har handlet masse blått, men tør ikke bytte det heller.

Har noen opplevd noe liknende?

Uke 12 er veldig tidlig å si sikkert kjønn. Kjønnsorganene skal ikke Være ferdigutviklet før uke 14... Frem til da ser man ikke forskjell fordi det ser ut som en guttetiss da uansett så vidt jeg har hørt :)

Jeg hadde nok ikke stolt på ul i uke 12, da det er veldig tidlig å se kjønn som nevnt over her. OUL er myyye sikrere :-)

Er ikke testiklene opp i buken til ganske sent i svangerskapet? Mener jeg har lest det en plass..

Haha skjønner sjokket! Kjønnsleppene er hovne på den tiden, så er vanskelig å se forskjell så tidlig :( her har jeg fått vite gutt, og det var heldigvis gutt på oul i dag også! Hvis ikke hadde jeg virkelig fått sjokk (fikk det bekrefta i uke 17 haha)
Da har du termin en dag etter meg, 9 september?

Haha skjønner sjokket! Kjønnsleppene er hovne på den tiden, så er vanskelig å se forskjell så tidlig :( her har jeg fått vite gutt, og det var heldigvis gutt på oul i dag også! Hvis ikke hadde jeg virkelig fått sjokk (fikk det bekrefta i uke 17 haha)
Da har du termin en dag etter meg, 9 september?

Skrev feil, har termin 8.september jeg også :)

Vi fikk også beskjed om gutt på tul og jente på ordinær! Men de virket helt sikre på ordinær:-)

Så tidlig som uke 12 har både gutter og jenter en utvekst der nede (penis hos gutt og klitoris hos jenter), men hos jenter så trekker klitoris seg lenger inn etter hvert som kjønnsleppene blir mer tydelige... På tidlig ultralyd i uke 12 og 14 så vi noe der, men fikk beskjed om at det mest sannsynlig var jente pga vinkelen til utstyret... I uke 17 fikk vi beskjed om jente, mens i uke 18 og 20 var det plutselig gutt!

Var på oul i uke 15 og da så det ved første øyekast ut som en gutt, men i følge strekene på underlivet så det ut som jente. Så hun ville tippet jente. Skal på ny oul i uke 20 og er spent på hva de sier da :p

Det samme skjedde meg,bare motsatt . Jeg var på tul i uke 13, og da sa legen jente. I går var jeg på OUL, og da sa de gutt Så nå har jeg pakket bort en pose med rosa og vært å handlet blått,hehehe. Heldigvis har jeg kjøpt vogn og bilstol i svart og grått!!!

Men det er jo kjempehyggelig da! :D

Heihei,

Da har jeg vært på OUL og alt var bra!! Er så lykkelig!!:happy093

Ble flyttet 3 dager frem, så i dag er jeg faktisk 20+0, og snart halvveis, jippi!!!!!

Men så til det lille sjokket! Vi fikk vite gutt på TUL i uke 12+0. Hun sa hun var 99% sikker! Hun tok tom bilde av den lille bulen så vi fikk se. Jeg har stolt vist frem min "velutstyrte" sønn til flere..:excited001

Også i dag spør vi om kjønn..."det har jeg ikke sjekket enda" sa hun. "det sjekker vi tilslutt". Jeg tenkte at hun kan da vel ikke ha unngått å sett den lille pungen vi har sett tidligere..

Så sjekket hun kjønn, og da fikk vi høre at "dette er nok en jente". Hun sjekket fra flere vinkler, og flere ganger. Jeg kunne se 3 tydelige hvite streker. Hun virket veldig sikker.

Jeg er overlykkelig over at lille er frisk og bryr meg selvsagt ikke om kjønn, men nå er jeg litt forvirra, hehe. Har handlet masse blått, men tør ikke bytte det heller.

Har noen opplevd noe liknende?
Så gøy!!:)

Back
Topp