Oul i dag :D

Lykke<3

Forelsket i forumet
Jeg var på oul og ble satt tilbake 3 dager, termin 8des.

Vi venter ei lita prinsesse til :D Blir koselig med 2jenter så nærme (håper jeg ;) hehe.. Nesten 16mnd i mellom. Hva en del
Krangling med mi største søster, skiller 18mnd.. Hun var sjalu og kranglet med meg... Får håpe på det beste og ta det som det kommer <3

Gleder oss masse :D

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Gratulerer med en lillesøster :)

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Gratulerer :) :) Så moro!!

Så gøy :D her blir d en liten prins, som vil være ca 16 mndr yngre enn prinsessa mi :)

Sent from my iPad using BV Forum

Tusen takk :D
Alt så perfekt ut sa hun.. Hun tok seg good tid og sjekket grundig :) kan ikke huske de var sjekket så grundig på sus...

Skal inn en gang til siden jeg har lav bmi, bare i tilfelle hun ikke skulle legge nok på seg. Sa de heler ikke på sus... Heldigvis la store søs godt på seg :D

Gratulerer med en liten lillesøster! :D

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 01.12.14 ❤️

Gratulerer med lillesøster! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi venter ei lita prinsesse til :D Blir koselig med 2jenter så nærme (håper jeg ;) hehe.. Nesten 16mnd i mellom. Hva en del
Krangling med mi største søster, skiller 18mnd.. Hun var sjalu og kranglet med meg... Får håpe på det beste og ta det som det kommer <3

Gratulerer! :-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gratulerer med en liten prinsesse i magen :)

Gratulerer!!! :)

Jente 2010 & 2012 <3

Gratulerer! Venter også ei jente 8. desember :D

Back
Topp