OUL i dag :D

Marthelu

Andre møte med forumet
Gleder meg, men gruer meg også... I og med at dette er første barnet mitt, og at jeg ikke er sammen med barnefaren.. Men han skal være med, får håpe han skjønner litt mer om hva som faktisk skjer med meg og kroppen, og hva som er inni magen min. Nå er ikke vi så veldig gamle heller, snart 19 og 20 :)
Får håpe magefølelsen er riktig :D

Vi skal kl 13.00, i Fredrikstad, så bor barnefaren på Nesodden, så er langt for han stakkars :)

Lykke til :-D

Kjempe dårlig, virka som om hun bare ville ha oss ut igjen :( ville ikke prøve å se hvilket kjønn det var engang, så da får jeg bestille privat! Blir så forbanna på sånne mennesker... Men termin datoen ble flytta til 4 september , men jeg stoler ikke helt på det, for når jeg har vært på privat så har ho kommet frem til det samme som jeg har gjort. Så da stoler jeg heller på hun på det private stedet!
Men BF var kjempe koselig å ha med seg, det var det positive med hele turen! Var koselig å snakke sammen på ordentlig, uten å krangle! :)

Også fortalte hun ikke så mye til meg og BF, stakkars gutten skjønte jo ingenting, heldigvis for meg så har jeg vært på privat ultralyd før, så jeg skjønte jo det som var på skjermen.
Men syns virkelig ikke noe om hun jordmoren som jobbet der i dag...

Så trist å høre at opplevelsen ikke var bra. Men alt var som det skulle med den lille? Vet noen jm ikke er spesielt interesserte i å se spesifikt etter kjønn siden det ikke er en del av rutinen. Men de pleier jo å si noe hvis de klarer å se:) kan jo være at den lille lå "feil"til. Når set gjelder termin er det den terminen du får på oul som gjelder. Det er ikke lov å sette termin før av andre. Når var din egen termin?

Så dumt at det ikke ble noen bra opplevelse :( Trodde de skulle være nøye og forklare ting på oul. Var ihvertfall slik for meg. Men bra bf ble med og at det var en fin tone mellom dere da :) Er heller ikke sammen med bf, så oul var en fin ting å dele med han..som han satte pris på å få bli med på :)

Så trist å høre at opplevelsen ikke var bra. Men alt var som det skulle med den lille? Vet noen jm ikke er spesielt interesserte i å se spesifikt etter kjønn siden det ikke er en del av rutinen. Men de pleier jo å si noe hvis de klarer å se:) kan jo være at den lille lå "feil"til. Når set gjelder termin er det den terminen du får på oul som gjelder. Det er ikke lov å sette termin før av andre. Når var din egen termin?
Den var 25 august :) så er bare flyttet litt over en uke, men er kjipt alikevel ..

Så dumt at det ikke ble noen bra opplevelse :( Trodde de skulle være nøye og forklare ting på oul. Var ihvertfall slik for meg. Men bra bf ble med og at det var en fin tone mellom dere da :) Er heller ikke sammen med bf, så oul var en fin ting å dele med han..som han satte pris på å få bli med på :)
Det trodde jeg også, før jeg møtte henne, og i tillegg til at jeg er såpass ung, så hadde det jo vært greit å fått litt mer informasjon..
Tror også BF satte pris på det, virket sånn, også var moren min med, og de også hadde en veldig fin tone, de pratet sammen når ikke jeg var der. :) og det syns jeg er kjempe koselig! :D

Skjønner det veldig godt. Ble flyttet sist selv. Håper dere får en bedre opplevelse på neste ul. Selv om det er kjedelig at dere skal måtte betale for å bli fornøyde.
Ja, han skjønte jo ikke så veldig mye av denne ul, så mammaen min sa til han at han kunne få være med når jeg skal på 3D, for da ser han liksom litt mer :) og det ville han, så jeg ble glad, vil jo at han skal være i bildet selvom vi ikke er sammen :)

Alt var som det skulle med den lille, nurket så kjempe bra ut! :D
Får håpe jeg får vite kjønnet senere, er så nysgjerrig at jeg holder på å gå i veggen! :) hehe

Ja, han skjønte jo ikke så veldig mye av denne ul, så mammaen min sa til han at han kunne få være med når jeg skal på 3D, for da ser han liksom litt mer :) og det ville han, så jeg ble glad, vil jo at han skal være i bildet selvom vi ikke er sammen :)
Det er jeg helt sikker på at dere vil ha stor glede av alle sammen:) bare å glede dere!

Back
Topp