OUL, flyttet til november

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Idag var jeg på OUL :-)
ifølge mensen er jeg 18+0 idag, og menstermin er 26.oktober..
ultralyden viste at jeg er 16+2 idag, og terminen er satt til 8.november.. :-)

jeg ble litt skuffet kjente jeg, å måtte gå tilbake.. Men jeg føler jeg holder til i oktober, så jeg blir her ;-) forventet fødsel er 25.10-22.11, så det kan jo skje når som helst :-)

ultralyden viste at det var en gutt, og at den lille guttebabyen vår er frisk og aktiv :-D det beste av alt var å se barnefar/samboers ansikt og glød :-)

Gratulere sååå mye med gutt i magen. :-) det er vel alltid kjedelig å bli flyttet tilbake, men du må jo være her. :)

Så kjedelig å bli flyttet tilbake..!
Men godt at alt ser bra ut med lillemann :) Gratulerer!

Gratulerer så masse :) Ja, bare hold deg her sammen med oss!!! Her du hører til :) klem :)

Gratulerer med gutten i magen. Kjedelig å bli flyttet tilbake, men det går seg nok til når du har vent deg til det.

Gratulerer med overstått OUL. Kjedelig at du ble satt tilbake, men er enig i at du skal fortsette å være her :-)

Gratulerer med gutten i magen :) Kjedelig å bli flyttet tilbake ja, men bli her likevel du :)

Gratulerer med en liten gutt i magen :) litt kjedelig å bli satt tilbake, men det glemmer du nok fort.. Babyen kommer jo uansett når han er klar :)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer med en fin gutt! Kjedelig å bli satt tilbake.. Får håpe tiden går fort framover :)

Gratulerer med gutt i magen, flott at alt stod bra til :) Selv om det er kjedelig å bli flyttet tilbake..

Gratulere så masse me en guttebaby i magen, skjønne godt du e skuffa over å bli flytta tilbake...

Back
Topp