Oul ferdig gjennomført!

Pouri

Betatt av forumet
Og det blir en gutt!! Jeg var så sikker på at det skulle bli en jente, men magefølelsen var ikke riktig! Ellers alt OK, bortsett fra at morkaken lå litt for langt ned, så det må sjekkes på nytt i uke 30. Jordmora mente at den kom til å flytte seg opp så det skulle gå bra. Krysser fingrene for det! :)
 
Gratulerer med overstått ul :)
 
Gratulerer så mye. Hehe synes det er mange her nå hvor magefølelsen har vert feil :) blir spennende å se selv om den stemmer.
 
Gratulerer! :D
 
Og det blir en gutt!! Jeg var så sikker på at det skulle bli en jente, men magefølelsen var ikke riktig! Ellers alt OK, bortsett fra at morkaken lå litt for langt ned, så det må sjekkes på nytt i uke 30. Jordmora mente at den kom til å flytte seg opp så det skulle gå bra. Krysser fingrene for det! :)

Gratulerer med frisk gutt!! :D
 
Gratulerer :) Morkaken flytter seg i de aller, aller fleste tilfeller, så sjansen er i alle fall liten for at du må ha ks grunnet det :)
 
Og det blir en gutt!! Jeg var så sikker på at det skulle bli en jente, men magefølelsen var ikke riktig! Ellers alt OK, bortsett fra at morkaken lå litt for langt ned, så det må sjekkes på nytt i uke 30. Jordmora mente at den kom til å flytte seg opp så det skulle gå bra. Krysser fingrene for det! :)

For bare 3 uker siden lå den heeelt nede hos meg. Hadde flyttet seg masse på bare de 3 ukene i dag. Så går nok bra, men er greit å følge med på det. :happy119
 
Back
Topp