Oul - feil kjønn?

Athea87

Flørter med forumet
Noen som har opplevd å få vite annet kjønn på OUL enn det de hadde fått vite på ultralyd tidligere i svangerskapet??
 
Noen som har opplevd å få vite annet kjønn på OUL enn det de hadde fått vite på ultralyd tidligere i svangerskapet??

Jepp:) Gyn på tul sa hun trodde gutt, men på oul var jordmor skråsikker på jente:hilarious: Da jeg sa hvor jeg hadde vært på tul, så jordmor ‘du fikk sikkert høre at det var gutt på tul? Gyn der sier nemlig alltid at det er gutt:hilarious:’. Jeg har foreløpig aldri fått vite feil kjønn på oul- og er gravid med nr.6 nå:joyful:
 
Jepp:) Gyn på tul sa hun trodde gutt, men på oul var jordmor skråsikker på jente:hilarious: Da jeg sa hvor jeg hadde vært på tul, så jordmor ‘du fikk sikkert høre at det var gutt på tul? Gyn der sier nemlig alltid at det er gutt:hilarious:’. Jeg har foreløpig aldri fått vite feil kjønn på oul- og er gravid med nr.6 nå:joyful:

så rar gynekolog! Hva i alle dager, liksom
 
Til nå har har både TUL og OUL, samt en ekstra ultralyd under oppfølging sagt at vi har en gutt, så regner med det er riktig. Var for øvrig veeeeldig tydelig at det var en gutt, han viste villig frem utstyret for å si det sånn :hilarious:
 
Så sykt spent på dette! På OUL sa han at "det ser ut som en jente", men følte liksom han aldri sa "det ER en jente". Han sa selv at han hadde sett det var jente før han spurte oss om vi ville vite, sjekket alle andre ting først. Så sjekket han igjen når vi sa ja, og mente det så ut som jente.
Skal på UL om 2 uker igjen, og må spørre om han kan bekrefte... Har ikke handlet masse jenteklær altså, men har sortert og vasket en haug med arveklær fra niese... Om det viser seg å være gutt må jeg bare pakke klærne sammen igjen og bytte med gutteklærne fra nevø :hilarious:
 
På tidlig TUL, kanskje i tidligste laget 11+5 gutt. OUL jente :joyful: Hun spurte hvor vi hadde vært, og så sa hun at han ofte tar feil. Så på bildene i etterkant selv fra TUL og ifølge nub teorien så burde han sagt jente. Står rett rett ut og ikke antydning til oppover. :joyful:
 
Oi! Termin i des.antakelig! Hvor tidlig tok du TUL? ;) ikke lenge til nå!
Blir spennende da :) bare litt vanskelig å gjette når du har termin når du poster samme tråd på alle terminforum :) vanligvis holder man seg rundt det man har termin, eller i fellesforumet svangerskap og fødsel :)
Når i desember har du termin da?
 
Back
Topp