OUL alene

Ingrid Helene

Lykkelig mamma til Gabriel <3
Da har mannen fått vaktlisten, og det viser seg at han skal være på jobb to timer fra Tromsø (han begynner i ambulansen om to uker) den dagen vi har ordinær ultralyd.... Noe som betyr at jeg må dra helt alene.... Utrulig kjipt, men resulterer i at vi har bestilt ny ultralyd i slutten av August...

Her reiste gubben ut i dag.. Ingen OUL på han heller.. Vi bestiller også en ul seinere når ham er tilbake...

mannen har ikke vært med hver gang jeg har vært på ordinærultralyd. Er jo nummer 5 så tror ikke han tar det så tungt :-) Gjør meg ingenting og gå alene.

Har du prøvd å få bytte tidspunkt for ultralyden?

Han skal prøve å se om det finnes et annet tidspunkt, men tviler på at det er mulig...
Det er vanskelig å ta med familie siden vi ikke har familie i Tromsø.... og har vært innom tanken å ta med en venninne, men siden jeg må rett inn og rett ut for å dra på jobb, har jeg lagt den fra meg....

Han skal prøve å se om det finnes et annet tidspunkt, men tviler på at det er mulig...
Det er vanskelig å ta med familie siden vi ikke har familie i Tromsø.... og har vært innom tanken å ta med en venninne, men siden jeg må rett inn og rett ut for å dra på jobb, har jeg lagt den fra meg....

Jeg kan være med deg ;) :p :D

Jippiiiiii :)
Hallvard fikk flytta den til mandagen etter.... ! Da kan han bli med ! Gud så deilig !

Nå gleder jeg meg bare MAX igjen <3 <3

Back
Topp