Oul 7 juli

• Trådstarter Trådstarter Masuma
  • Opprettet Opprettet
Satt en mnd tilbake[emoji4] så da går jeg over i januarforumet[emoji4] 10 januar .

Hadde jeg ikke vært på TUL hadde jeg blitt satt tilbake 5 dager[emoji849][emoji22] skal ha doppler måling i august grunnet lav fostervekst. 1 mann var lavvektig ved fødsel... godt å bli fulgt opp i allefall... hvordan gikk det med dere andre?

Hvordan gikk det?:)

Det gikk bra. Morkaken lå foran, så synes det er litt gøy at jeg allerede har kjent noe liv. Stort sett lavt på magen eller sidene, så det er jo forklaringen på det. Babyen hadde lagt seg godt til rette under morkaken, så var litt vanskelig å se alt like bra. Men fikk sjekket så og si alt og det så veldig bra ut. Men skal tilbake om 3 uker å sjekke det siste. Kos å se lille igjen da <3 Jordmor synes det så veldig ut som gutt, men ville ikke garantere 100%. Mest sannsynlig er det en lillebror ;)

Hadde jeg ikke vært på TUL hadde jeg blitt satt tilbake 5 dager[emoji849][emoji22] skal ha doppler måling i august grunnet lav fostervekst. 1 mann var lavvektig ved fødsel... godt å bli fulgt opp i allefall... hvordan gikk det med dere andre?
Huff så kjedelig. Bra du blir fulgt godt opp!

Gikk de ut fra TUL-termin? Altså de valgte å ikke sette deg tilbake på grunn av det? Er det dumt?

Back
Topp