oul 30.10

Annemarie

Betatt av forumet
Litt forsinket tråd kommer her, men da har vi også vært på OUL å fått en liten smugtitt på mirakelet som ligger der inne å godgjør seg.
Alt så helt fint ut å det var godt å høre at selv om mamman har slitt så har ikke det gått utover bebisen. Morkaka ligger foran på magen å er derfor jeg ikke kjenner så mye til de bekreftende sparka som vi alle er så opptatt av. Men var en lettelse å høre forklaringen å at alt tross alt ser supert ut. Kjønnet ville ikke bebis vise oss. Lå med rompa nedover, bena i kryss å navlesnora i mellom så det var ikke mulig å se noe særlig i det området. Pga blodtrykket mitt og medisinen skal jeg på ny UL første uka i desember, så er jo håp om at vi kanskje får avslørt kjønnet da :happy:

Last edited:
Så bra at alt var i orden med bebisen! Håper blodtrykket ditt stabiliserer seg, og du føler deg bedre :)

Gratulerer med frisk baby <3 Du må bare bestemme deg for at du ikke lengre ønsker å vite kjønn frem til neste ul, så viser den seg frem med glede :p

Gratulerer med frisk baby <3 Du må bare bestemme deg for at du ikke lengre ønsker å vite kjønn frem til neste ul, så viser den seg frem med glede :p
Du sier noe der. Får kanskje prøve det. Har jo ikke visst på de 2 andre heller så er ikke noen ny opplevelse det å ikke vite kjønnet for oss. Men så lenge alt er bra så er jeg fornøyd.

Back
Topp