OUL 17+3

Jordbær90

Blir kjent med forumet
Hei!
Har forstått det slik at retningslinjer sier en skal ha OUL mellom uke 18 og 20. Jeg har fått innkalling 17+3 og lurer på om det er for tidlig? Eller ser en det en trenger på dette tidspunkt? Regner 17+3 som uke 18? Tenker uansett gå på UL så får jeg eventuelt komme tilbake om de mener det er for tidlig. Men alltid kjekt å høre her inne på forumet :)

Det går helt sikkert fint :) Jeg har fått OUL når jeg er 20+5, så de er kanskje ikke så opptatt av om det er noen dager fra eller til

Ikke uvanlig å ha OUL da.
Du kan alltids ringe og høre.
Men om de ikke får sett det de skal fordi babyen er for liten får du ny time.
Fosterhjertet er dog best å se på når den er litt større. Helst etter 20 uker faktisk

Det går nok helt fint, hvis ikke de ser det de ønsker å se på ultralyden går jeg ut ifra at du får ny time litt senere :)

Tusen takk for alle svar :) Synes bare det var så rart at det var så mange som har time når de er 20+, derfor ble jeg litt usikker. Sist var jeg 18+0 så er jo nesten samme denne gang. Kjekt å få svar tidligst mulig:happy:

Jeg har time 17+4 nå men sist hadde jeg oul så sent som i uke 21, så trur det er sånn ca og ikke farlig om det ikke er akkurat innenfor.

Back
Topp